  • 21. Data: 2009-11-04 14:10:55
    Temat: Re: słowo o metodzie
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hcrvts$ph5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie jestem pewny, czy mieści się to w temacie grupy, ale z tego co i jak
    > Ona pisze to chyba tak.
    > Równie dobrze może to być jednak zgarbiony staruszek - to w końcu tylko
    > sieć :)

    Zajrzałem na to forum Karoliny nie zauważyłem, za to masa krytyczna debili i
    naganiaczy została dawno przekroczona. Idioci sa żałośni a naganiacze to
    nawet śmieszni. Stwierdzam, że tutaj to kultura w full wypasie.

  • 22. Data: 2009-11-04 21:18:52
    Od: "Ritchie " <t...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > To i tak dużo. Dwa zdania. Pracuj nad sobą dalej.

    Moze Jurku o dupach zaczniesz pisac? Responsywnosc i temperatura sie
    powiekszy, a NTG pozostanie ;) A tak na serio, to Ci ludzie kulturalnie
    tlumacza dlaczego sie denerwuja, a Ty swoje. Wiec moze zaproponuje takie
    rozwiazanie, w ktorym cala swoja prasowke wraz z komentarzami umiescisz w
    jednym oznaczonym poscie. I kto bedzie chcial, to otworzy. Pozdro. Ritchie.

  • 23. Data: 2009-11-05 01:04:42
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > no widzisz jakim jesteś tumanem ?
    > nawet komuś kto wcale nie życzy ci źle potrafisz odpowiedziec w sposób,
    > który kwalifikuje cie do KF.
    > Mam do ciebie szacunek, bo na polu technicznym da sie z Tobą pogadać, ale
    > poza tym tragedia.

    Szacunek łatwo zmarnować, trudniej zbudować. Jeśli ktoś wielokrotnie
    udowodnił że jest debilem to jego wybór. Ten tuman to jakieś nowe wcielenie
    expierda.