eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisposoby bankow na krojenie klientasposoby bankow na krojenie klienta
  • Data: 2010-11-17 09:54:08
    Temat: sposoby bankow na krojenie klienta
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przykladowo taki mBank chwali sie w cenniku:

    "opłata za wydanie lub odnowienie karty Visa Electron 0 zł"


    No i przyszla jakis czas temu taka karta do mnie, przelezala kilka
    miesiecy w szufladzie, niedawno ja aktywowalem.

    W menu obok "aktywacja karty" jest "Ustal PIN". Swietna opcja, tym
    bardziej, ze do karty nie przyszedl z banku PIN - wydalo mi sie dosc
    logiczne.

    Ustalamy PIN, dzien pozniej mamy na koncie 2 zl mniej. I faktycznie, w
    cenniku mozna znalezc:

    "opłata za zmianę PIN 2 zł"


    Swietny trick - "darmowa" karta, ale by jej uzyc, nalezy zaplacic 2 zl
    za uzycie opcji "Ustal PIN".


    Czy "zmiana PIN" to to samo co "ustal PIN", i czemu banki tak mocno pra
    do tego, aby sie z nimi rozstac, pozostawiam filozofom.


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1