  • Data: 2011-01-02 23:48:11
    Temat: stan na 2011
    Od: Ra <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miałem zmniejszyć liczbę produktów bankowych, zamknąłem multi a jakoś
    znowu ilość kont mi wzrosła i to w ostatnim dniu 2010 ;)

    kk mille do codziennych zakupów.
    + stała data spłaty
    + nie zawsze chce pokazywać złote karty
    + jak się uda przedłużyć zwrot 1% to może się bardziej przerzucę na jej
    używanie

    kk mille piotr i paweł
    + zniżka 5% miałem korzystać bo nie lubię tracić czas na chodzenie po
    carefurze ale jakoś nie korzystam
    + chyba 3 rok za free bo inaczej bym już zrezygnował

    kk polbank
    + główna karta do tej pory
    + zakupy za granicą i wyjazdy
    + ubezpieczenie za granicą
    + zwrot 0.9%

    kk citi gold
    + czasami korzystam ze zniżek
    + teraz opłacam tylko rachunki i zastanawiam czy ma to sens, punktacja w
    biku tylko rośnie

    konto eurobank
    + oszczędności

    konto mbank
    + ubezpieczenia auta, mieszkania, fundusze, dobre bo all in one
    + ror ale aktualnie po chyba 10 latach możliwe że go porzucę
    + mtransfer do zakupów różnych

    konto inteligo
    + teraz to chyba tylko możliwość kupna obligacji czy wygenerowania
    raportu bik. chciałbym zamknąć

    W ramach optymalizacji na 2011:

    konto skarbonkowe getinoline (otwieram)
    + na lokaty ale już zwątpiłem sens tej decyzji

    otworzone bgż z podwyżką jeszcze nie używałem
    +45zł do przodu, tutaj bank na mnie nie zarobi sorry
    +całkiem nowoczesny interfejs lepszy niż w niejednym banku
    +bardzo miła pani przy stacji m. racławicka, na infolini zresztą też
    pani zakładała chyba że nie znam się wogóle na komputerach, bankach itp
    -średnia wieku w kolejce to jakieś 55 lat

    otworzone raifaisen premium
    +interfejs wygląda ok, bałem się że bedzie flash i dużo żółtego
    +aplikacje na wszystkie telefony za wyjątek androida niestety. Na
    iphonie jest na tyle dobra że chyba nie miałbym już potrzeby logować się
    do weba
    +niezła karta za zniżkami
    +potencjalnie r-dealer
    +mam nadzieję zdobyć 150zł jeśli karta zdąży dojść
    +jak mi się spodoba to może zastąpi mbank
    - mnóstwo papierków chyba z godzinę siedziałem i tak musiałem drugi raz
    przyjść. Jakbym chciał konto walutowe albo fundusze to muszę się jeszcze
    raz pofatygować. W bgż mogę nabyć już teraz. Można ? można