eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefon do Polbanku - kiedy?Re: telefon do Polbanku - kiedy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Date: Mon, 29 Dec 2008 23:33:44 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 30
    Message-ID: <gjbj92$2ti7$1@opal.icpnet.pl>
    References: <gjasc1$1u7j$2@opal.icpnet.pl> <gjbeo2$l7r$1@news.task.gda.pl>
    <t28rnhcq72le$.dlg@kojer.kojer> <p...@r...org>
    <s7ohxzt8g5wm$.dlg@kojer.kojer>
    NNTP-Posting-Host: c7-112.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1230590050 95815 62.21.7.112 (29 Dec 2008 22:34:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2008 22:34:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    In-Reply-To: <s7ohxzt8g5wm$.dlg@kojer.kojer>
    X-Antivirus: avast! (VPS 081229-0, 2008-12-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:467574
    [ ukryj nagłówki ]


    > No mi zaproponowano (i od razu zrobiono) jak przyszedłem się dopytać kiedy
    > mogę się spodziewać karty pocztą (oddział miałem po drodze z pracy). Ale
    > przy składaniu wniosku też mnie informowano, że dostęp mogę mieć.
    >

    Już wyjaśniam. Mam w Polbanku konto, ale z bankowości elektronicznej nie
    korzystam. Ten system pokonał mnie już na wstępie. Bank wysyła mi co
    miesiąc wyciąg z konta (zawsze dochodzi) i myślałem (mój błąd), że w
    przypadku zestawień dot. kk będzie tak samo, ale nie.

    Dodzwonić się nie mogę (próbowałem kilka razy i po 20-30 min,
    oczekiwania wymiękam), ale napisałem e-mail i właśnie dostałem odp.

    "Uprzejmie informuję, że w celu uzyskania informacji na temat produktów
    konieczna jest weryfikacja klienta, możliwość taka występuje jedynie
    podczas kontaktu z infolinią pod numerem: 0 801 822 822; 022 3 822 822."

    Tylko, że w emilu napisałem, że w żaden sposób nie mogę się dodzwonić!!!
    Skoro ja nie mogę się dodzwonić to może ktoś z banku zadzwoni do mnie?
    Ciągle dzwonią z jakimiś pierdołami, ale jak potrzebuję się skontaktować
    to NIE.

    Ten bank to jakaś mega porażka!!! Karta fajna, ale reszta....szkoda gadać.



    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1