eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefon do Polbanku - kiedy?Re: telefon do Polbanku - kiedy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Date: Mon, 29 Dec 2008 23:57:42 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 28
    Message-ID: <gjbkm0$2umk$1@opal.icpnet.pl>
    References: gjbj92$2ti7$...@o...icpnet.pl
    <3...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: c7-112.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1230591488 96980 62.21.7.112 (29 Dec 2008 22:58:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2008 22:58:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    In-Reply-To: <3...@r...googlegroups.com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 081229-0, 2008-12-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:467580
    [ ukryj nagłówki ]


    > Załatw sobie ten dostęp internetowy, nie jest taki tragiczny, 10 lat
    > temu by uszedł w tłumie;)
    >
    > Mi działa, wolno, ale pare najwazniejszych spraw da sie załatwić,
    > trzeba tylko pamietać o ograniczeniach systemu
    > typu nie wysyłanie przelewów po 18.
    Miałem aktywny dostęp, ale FF nie obsługuje ichnich certyfikatów = nie
    działa. Czy coś się zmieniło?

    >
    > do sprawdzenia salda czy kwoty do spłaty wystarczy dowolna
    > przeglądarka i nie trzeba się bawić certyfikatami.
    Tak, próbowałem się zalogować, ale wygląda na to, że mam zablokowany
    dostęp, aby odblokować również musiałbym zadzwonić.
    >
    > Wygodnie też ustawić sobie automatyczną spłatę KK z KO.
    Na KO w Polbanku mam jakieś 0,07 zł i nie zamierzam wpłacać tam więcej.


    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    teraz znowu wisiałem na tel. przez kilkanaście-, dziesiąt minut,
    zadzwoniłem na 801 822 000, numer o tyle lepszy, że od razu łączy z
    konsultantem, ale mnie nie połączył z nikim ;-(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1