  • 1. Data: 2008-11-09 16:44:26
    Temat: ubezpieczenia w banku?
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam,
    zainteresowala mnie kategoria mUbezpieczenia w mBank.pl i Ubezpieczenia w
    Inteligo.pl.
    Gdzie najlepiej ubezpieczyc magazyn, ktory co tydzien ma towaru za 10 tys.
    sprowadzonego z zagranicy (co tydzien nowy towar,towar z poprzedniego
    tygodnia sprzedawany stale)
    Interesuje mnie tylko i wylacznie ubezpieczenie od kradziezy.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-09 18:13:51
    Temat: Re: ubezpieczenia w banku?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 9 Nov 2008 17:44:26 +0100, "Roman" <r...@w...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >tygodnia sprzedawany stale)
    >Interesuje mnie tylko i wylacznie ubezpieczenie od kradziezy.

    Tam nie ma takiego ubezpieczenia, o które pytasz. Tj. w mBanku wcale, a w
    Inteligo ma za małą sumę ubezpieczenia. Proponuję skorzystać z pomocy
    multiagenta lub brokera.

    --
    Sławomir Szyszło