  • 11. Data: 2012-01-25 14:21:55
    Temat: Re: witam i pytam
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 14:35, maruda pisze:
    > eBGŻ (konto z podwyżką,
    > zwane "z łapówką" - płacą 1% wpływu, biorą 5zł za kartę, ale bezprowiz.
    > wszystkie bankomaty)

    sorry za ot, ale załóżmy że zakładam to konto, przelewam miesięcznie
    5000 i od razu przelewam gdzie indziej i jestem 42zł miesięcznie do
    przodu? Czy jakoś się zabezpieczyli?

  • 12. Data: 2012-01-25 14:26:51
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 25 Sty, 15:21, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    > sorry za ot, ale załóżmy że zakładam to konto, przelewam miesięcznie
    > 5000 i od razu przelewam gdzie indziej i jestem 42zł miesięcznie do
    > przodu? Czy jakoś się zabezpieczyli?

    ha ha dobrze kombinujesz, ale oni też potrafią :D Byłoby bajkowo gdyby
    tak się dało jak piszesz i miało by się po kilka kont podobnych i
    przelewało do nich środki. I zgarniało owe 42 PLN.

  • 13. Data: 2012-01-25 14:31:01
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sorry za ot, ale załóżmy że zakładam to konto, przelewam miesięcznie 5000 i od
    > razu przelewam gdzie indziej i jestem 42zł miesięcznie do przodu? Czy jakoś
    > się zabezpieczyli?

    Tu masz odpowiedz
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod
    .pdf

  • 14. Data: 2012-01-25 14:38:08
    Od: Ten Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-25 15:21, Zyga pisze:

    > sorry za ot, ale załóżmy że zakładam to konto, przelewam miesięcznie
    > 5000 i od razu przelewam gdzie indziej i jestem 42zł miesięcznie do
    > przodu? Czy jakoś się zabezpieczyli?

    Tak. To się musi nazywać (tytuł przelewu) "wynagrodzenie" (lub
    "emerytura", czy "zasiłek", cy-cóś. Byle jakiego przelewu nie
    uhonorują). A nie sądzę, aby Twój kolega prowadzący DG przelewał Ci
    ot-tak wynagrodzenie, które mu potem do garści oddajesz. Też tak
    kombinowałem ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 15. Data: 2012-01-25 15:04:12
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 15:31, Waldek pisze:
    > Tu masz odpowiedz
    > http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod
    .pdf

    dzięki

  • 16. Data: 2012-01-25 15:59:28
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2012-01-25, o 15:38:08 Ten Maruda oznajmił co następuje:

> [...]
    >uhonorują). A nie sądzę, aby Twój kolega prowadzący DG przelewał Ci
    >ot-tak wynagrodzenie, które mu potem do garści oddajesz. Też tak

    Przelew z "wynagrodzeniem" jest wymagany jako warunek KZP ale do premii
    zalicza się najwyższy przelew z "zewnątrz".
    Może być twoje konto ale w innym banku.
    Przetestowane od roku :)

    --
    Joossef

  • 17. Data: 2012-01-25 17:51:28
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 25 Sty, 16:59, "Joossef" <g...@g...com> wrote:

    > Może być twoje konto ale w innym banku.
    > Przetestowane od roku :)

    6. Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy środków
    pieniężnych na Konto Uczestnika pochodzące
    z rachunków prowadzonych przez inne banki  lub przez
    Bank, z wyjątkiem wpływów z rachunków prowadzonych:
    przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika, lub
    przez Bank na rzecz klientów detalicznych.

    Czy ja dobrze rozumiem, że " z wyjątkiem wpływów z rachunków
    prowadzonych:
    przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika" kłóci się z tym co wyżej
    napisałeś?

    Z jakiego banku płaciłeś?

  • 18. Data: 2012-01-25 19:11:52
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >prowadzonych:
    >przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika" kłóci się z tym co wyżej

    Kloci sie to fakt - ale w ktoryms m-cu tez dostalem wyzsza premie
    niz wynikaloby to z przelanej pensji na ROR.
    Wiec albo nie sprawdzaja tego az tak dokladnie,
    albo w przelewie uznaniowym zabraklo
    negatywnych 'danych porownawczych' ;)

    Pozdro

  • 19. Data: 2012-01-25 21:40:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 06:09:33 -0800, Jan napisał(a):

    > Ależ ja nie truję, lecz jedynie grzecznie pytam ;) Jak zakładałem ekonto
    > było prowadzenie bezpłatne, a przelewy bodajże po 0,50 PLN. Po prostu
    > nie lubię płacić cokolwiek i komukolwiek jeśli się na to nie zgodziłem.
    > Bank zmienił warunki po prostu. Trzeba być elastycznym, a nie jak
    > większość społeczeństwa ma konto w jednym banku do końca życia (pewnie w
    > PKO BP). :D

    Bank może zmienić warunki w każdej chwili i tak zrobił i Ciebie
    poinformował a Ty mogłeś wtedy tych warunków nie przyjąć co wiązałoby się
    oczywiście z rozwiązaniem umowy przez bank.

    Xenocide

  • 20. Data: 2012-01-26 07:18:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 25.01.2012 14:30, Konfabulator wrote:

    > Coś oszukujesz, ja zamówiłem debet, aktywowałem, użyłem jej raz w bankomacie i
    zastrzegłem.
    > Wszystkie wpłatomaty łykają ją bez najmniejszego problemu, mimo zastrzeżenia hohoho
    temu.

    zastrzeżona karta działa we wpłatomacie??
    To oficjalna właściwość tej karty czy czysty przypadek?
    Marx