    From: "Darek" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: współfinansowanie kredytu hipotecznego?
    Date: Thu, 21 Dec 2006 12:56:37 +0100

    Witam,

    Znajomi starają się o kredyt hipoteczny za zakup mieszkanie, jednak ich "jawne"
    dochody są za niskie. Poprosili nas abyśmy byli współfinasujacymi ich kredyt, ponoć
    istnieje coś takiego PKO BP. Czy ktoś z grypowiczów wie co takiego jest takiego?

    Za pół roku chcemy sami starać się o kredyt hipoteczny i obawiam się, że wtedy ja nie
    będę miął zdolności kredytowej bo jestem "wciągnięty" w inny kredyt.

    Czy mam racje? Kto mi pomoże..

    Biorą kredyty na 30 lat, wiec nie wiadomo co będzie za 10 lat?

    Darek