  • 41. Data: 2009-11-07 12:55:41
    Temat: Re: zenada
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    vanbasten wrote:

    > tu chodzi o pozbawienie mnie dostepnosci do produktu... aby moc decydowac
    > trzeba miec nad czym... tu decyzje za mnie podjal urzednik... co w efekcie
    > daje identyczny rezultat jak "zakaze szczepienia"... co mnie obchodzi cala
    > ta otoczka??? ja oceniam po wynikach...
    >
    > pzdr

    Co Ty mówisz? Produkt jest dopuszczony do obrotu na wspólnym rynku, którego
    jesteś członkiem. Kup gdziekolwiek. W Szwecji, w Hiszpanii, w Niemczech, w
    Polsce gdzie chcesz. Byle za swoje.

  • 42. Data: 2009-11-07 13:01:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    vanbasten wrote:

> [...]
    > rynku... zrozum ze jest prawo podazy popytu i dzungli... jak na jakis
    > towar jest ogolnoswiatowy popyt znacznie przywyzszajacy podaz to ten
    > zapewniajacy strone podazowa ani ze mna ani z toba z sprawach handlowych
    > gadac nie bedzie... nie sadze abym musial tobie klarowac takie
    > oczywistosci... poniewaz dostarczyciel szczepionek nie chce gadac z nikim
    > innym jak z rzadem dlatego twierdze iz jest to obowiazek rzadu... i nie
    > rozsmieszaj mnie ze ty wywalasz na to kase bo podziekowania ode mnie nie
    > uslyszysz... dorzucajac do twojej swoja szczypte populizmu pragne zauwazyc

    A dlaczego chcą tylko gadać z rządami? Próbowałeś kupić w aptece wysyłkowej
    w Londynie czy Berlinie? Pytałeś czy apteka na rogu ściągnie Ci ten lek?
    Możesz nazywać to jak chcesz ale pomiń moją szczyptę i swoją rozciągnij na
    100%. Tym bardziej, że mojej szczypty nie ma bo poszła na stoczniowców teraz
    musiałbym zaciągnąć kredyt na swoją szczyptę.

  • 43. Data: 2009-11-07 13:01:55
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Własnie mówie, bonton nie ma.
    > Jest natomiast pytanie, co się stało niezgodnego z prawem, skoro taki
    > krzyk sie podniósł.

    Zgodnie z prawem drogi przyjacielu, to powinien do dzisiaj trwać PRL.
    Po części zresztą trwa :)

    Tam większość była absolutna i niepodważalna we wszystkich komisjach.

  • 44. Data: 2009-11-07 13:12:10
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Zgodnie z prawem drogi przyjacielu, to powinien do dzisiaj trwać PRL.
    > Po części zresztą trwa :)
    >
    > Tam większość była absolutna i niepodważalna we wszystkich komisjach.

    jak zwykle nie odpowiedziałeś na pytanie

  • 45. Data: 2009-11-07 13:12:56
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Zgodnie z prawem drogi przyjacielu, to powinien do dzisiaj trwać PRL.
    > Po części zresztą trwa :)
    >
    > Tam większość była absolutna i niepodważalna we wszystkich komisjach.

    Stare wątki są już nudne teraz wprowadzimy nowy. PRL i Czka-Zulu z Rodezji.

  • 46. Data: 2009-11-07 13:15:07
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "vanbasten" <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > daje identyczny rezultat jak "zakaze szczepienia"... co mnie obchodzi cala

    Nie, tu chodzi o to że firma mająca monopol nie chce ryzykować wpuszczenia
    produktu na normalny rynek, tylko wykorzystując różne okoliczności chciałaby
    opylic cały towar hurtem rządowi.
    Ja tez bym chciał cały towar na pniu opylac rzadowi, niech się on z tym moim
    towarem buja sam.

  • 47. Data: 2009-11-07 14:03:49
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Religa nie został dobrym lekarzem dlatego, że był w rządzie PiS.
    > To nie miało najmniejszego wpływu.
    > Zero.

    Duużo duużo wcześniej lubił też koperty, nie robię z tego zarzutu bo nie mam
    nazwiska Zbigniew Zero, każdy lekarz kiedyś brał w jakiś sposób "dowody
    wdzięczności" a niekórzy pacjęci wręcz wciskają różne prezenty..

  • 48. Data: 2009-11-07 14:08:36
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    > jakiej opinii?

    koncernów farmaceutycznych i słuchaczy radiamaryja

    tyle, że ci słuchacze to biedni ludzie manipulowani przez takich
    "samodzielnie myślących" jak ten grupowy troll.

  • 49. Data: 2009-11-07 15:58:56
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > jak zwykle nie odpowiedziałeś na pytanie

    sprowadzając sprawę do komuchów z WSI.

  • 50. Data: 2009-11-07 16:03:23
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > poszczególnych państw. Donald Tusk ocenił, że niektóre kraje zbyt
    pochopnie
    > uginają się pod presją koncernów, decydując się na kupno szczepionki.
    > Premier zwrócił uwagę, że polscy pacjenci zmagają się z wieloma
    > poważniejszymi chorobami niż grypa A/H1N1."
    >

    > Po tych slowach Rudy moze sie pozegnac z kariera w UE ale tutaj pokazal,
    ze
    > ma jaja. Wiem, ze zawiodlem kilka osob z tego forum chwalac dzisiaj Rudego
    > ale obiektywizm, to bardzo cenna cecha charakteru.

    Wierz mi, że zanim napisałem, co napisałem, bardzo głęboko zastanawiałem się
    o co tu chodzi. Doszedłem do wniosku, że napewno nie o dobro "Polaków". Mówi
    się, że jak nie wiadomo o co, to o pieniądze, ale chyba nie tylko o to.

    pozdrawiam

    kc