eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)? › zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
  • Data: 2006-04-07 12:01:11
    Temat: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chyba powoli dojrzewam do tej decyzji. Wykonuję sporo przelewów firmowych, jak sobie
    podliczę ich koszta.... to trochę tego jest.
    Mój wybór padł na VW Direct. Mogę poprosić użytkowników konta o opinię o systemie,
    banku, sposobie reakcji na reklamacje?

    Czy może polecacie (pod względem kosztowym i innym) dla średniej firmy wykonującej
    ok. 20-30 przelewów w miesiącu?

    --
    WojtekW