  • 31. Data: 2004-08-06 12:19:50
    Temat: Re: A burdel w tym mBanku mają, panie Dzieju, burdel...
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Przed chwilą zadzwonił do mnie mBank i przeprosił ustami mLinki za
    zaistniałą sytuację i zapewnił, że "to się więcej nie powtórzy". Jasne, że
    się nie powtórzy - nie będę kolejny raz przekształcał konta :-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 32. Data: 2004-08-06 12:21:32
    Od: "coolio" <c...@h...gov>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:17p8g5tf44qlh$.1wasaukmcdq4g$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > zaistniałą sytuację i zapewnił, że "to się więcej nie powtórzy". Jasne, że
    > się nie powtórzy - nie będę kolejny raz przekształcał konta :-)

    komuch, pedał, bigamista...:-)

  • 33. Data: 2004-08-09 21:04:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    coolio <c...@h...gov> wrote:
    > komuch, pedał, bigamista...:-)

    Hmmm - ludzie mnie nie przestaja dziwic.
    Wysle taki jeden z drugim swoj podpis i zadowolony :D

    http://www.PRnews.pl

  • 34. Data: 2004-08-10 06:29:56
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2004 23:04:44 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Wysle taki jeden z drugim swoj podpis i zadowolony :D
    Zaistniał w internecie :-)))

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak