  • 21. Data: 2004-08-04 20:02:42
    Temat: Re: A burdel w tym mBanku mają, panie Dzieju, burdel...
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia 4 Aug 2004 17:41:27 +0200, Jacek napisał(a):

    > Ty uważaj Amra z tymi przepalcowaniami, bo jak się znajdzie siakiś wielbiciel
    > Freuda, to już Cię odpowiednio podsumuje, mimo Twoich solennych zaprzeczeń :-)

    No właśnie... 3 posty wyżej Amra pisze "a zaczelo sie od mBanku"... Na
    pewno miał na myśli "spadajcie trole bo miało być o mBanku a zrobił się
    jakiś OT o pięknych żonach". To na pewno ukryta zazdrość, bo nikt nie ma
    tak pięknej żony, jak ja :D

    Kamil Paszkiewicz

  • 22. Data: 2004-08-04 23:56:13
    Od: "coolio" <c...@h...gov>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:1bs6ykhqhyvgq$.ey682buo6u0f.dlg@40tude.net...
    > Witam.
    >
    > Zadzwoniłem na mLinię, żeby ustanowić współwłasność konta dla mojej
    > niedawno poślubionej małżonki. Przyszła umowa oraz potwierdzenie
    > przekształcenia rachunku. Umowa jest ok, ale na przekształceniu są dane
    > jakiejś, nie znanej mi bliżej ani nawet dalej, pani. Kurde, nie dość, że
    > nie załatwiełem sprawy, to jeszcze tłumaczyć się muszę przed małżonką...
    ;)

    > Burdel w tym mBanku, panie Dzieju, burdel...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kamil Paszkiewicz

    Bigamista! Zboczeniec! ...:-)

  • 23. Data: 2004-08-05 05:48:43
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewno miał na myśli "spadajcie trole bo miało być o mBanku a zrobił się
    > jakiś OT o pięknych żonach". To na pewno ukryta zazdrość, bo nikt nie ma

    A ta kochanka, co to jej dane posłałeś do mBanku, też taka piękna? :-)

    Jacek

  • 24. Data: 2004-08-05 08:48:47
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2004 01:56:13 +0200, coolio napisał(a):

    > Bigamista! Zboczeniec! ...:-)
    Szanowny kolego. Zboczeniem jest pewnie inne "bi"... :-) Bigamia w żadnym
    wypadku nie jest zboczeniem :-)))

    Kamil Paszkiewicz

  • 25. Data: 2004-08-05 09:30:15
    Od: "coolio" <c...@h...gov>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:xbcea0gxki5p.1rcxccosaa89y$.dlg@40tude.net...

    > Szanowny kolego. Zboczeniem jest pewnie inne "bi"... :-) Bigamia w żadnym
> [...]

    KOMUNISTA! :-)

  • 26. Data: 2004-08-05 09:52:48
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2004 11:30:15 +0200, coolio napisał(a):

    > KOMUNISTA! :-)
    ...Żyd, mason i cyklista! ;)

    Kamil Paszkiewicz

  • 27. Data: 2004-08-05 16:19:55
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 5 Aug 2004 18:21:18 +0100, w <cetmeu$5ev$1@news.onet.pl>, "Jan Nowisz"
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    > w wiadomości news:ynlpbljrxuta$.1r2khm8wqf2dd.dlg@40tude.net...

    > Masz coś do Żydów?

    Zadenuncjuj go Weissmanowi.

  • 28. Data: 2004-08-05 16:24:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jan Nowisz napisał:

    > Masz coś do Żydów?

    Albo masonow i cyklistow?

    Bartol

  • 29. Data: 2004-08-05 17:21:18
    Od: "Jan Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:ynlpbljrxuta$.1r2khm8wqf2dd.dlg@40tude.net...

    > ...Żyd, mason i cyklista! ;)

    Masz coś do Żydów?

  • 30. Data: 2004-08-05 20:10:31
    Od: "Jan Nowisz" <j...@o...pl>

    <j...@o...pl> napisał(-a):
    > Zadenuncjuj go Weissmanowi.

    Moją rolą nie jest denuncjacja. Sam go zadenuncjuj jeśli uważasz to za czyn
    szlachetny.

    siemka