  • 11. Data: 2011-01-09 09:24:51
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja tam siedzę i sobie chwalę:
    >
    > a) konto KANTOR, dające mi wymierne korzyści co miesiąc przy spłacie
    > kredytu w CHF (20-30 zł)
    > b) 1% zwrotu z transakcji kartą kredytową (znowu parę dyszek)
    > c) pakiet pomocni fachowcy (testowałem, lekarz przyjechał gdy mnie rano
    > gardło bolało ;)

    kartę to mam i ja, zakładałem dawno więc mam 1% cashback, ale jak
    chciałem podwyższyć limit to nie dało się chociaż OF zaoferował mi w tym
    samym czasie kk z limitem o 5x wyższym niż Alior, jak Alior nie dał to
    wziąłem z OF

    ror mam, ale bez karty czeka na lepsze czasy, może kiedyś oferta się
    poprawi, z konta KANTOR nie mogę korzystać, bo mój bank kasuje mnie za
    przelewy przychodzące, znacznie lepiej wychodzę na zwrocie 4% wartości
    raty w DB

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2011-01-09 10:24:10
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2011-01-09 00:58, neoniusz pisze:

    > Ludzie, ktorzy maja troszke grosza wiedza, ze trzymanie pieniedzy na ROR
    > to strata pieniedzy.

    Ale pewne sprawy wymagają po prostu trzymania jakichś rezerw na ROR-
    oczywiście korzystam z KK gdzie tylko mogę, nadwyżki pieniędzy leżą w
    odpowiednich miejscach, ale na ROR po prostu potrzebuję mieć więcej
    pieniędzy i cenię w związku z tym jego jakiekolwiek oprocentowanie.

    A i może mój czas jest wart więcej niż wynajdywanie 10ciu róznych
    rachunków oszczędnościowych z których bym musiał sobie co dwa dni
    przelewać kasę na ROR.

    Ostatecznie- jedynym kosztem posiadania w pełni funkcjonalnego RORu w
    Aliorze jest 5zł za kartę debetową(przy spełnianiu łatwych warunków)- a
    za to dostajesz naprawdę dobry system (nie wiem czy nie jeden z
    najlepszych), obsługę w oddziale (bo są tańsze banki ale zwykle
    internetowe). Jak dla mnie bomba.

    Michał

  • 13. Data: 2011-01-09 10:26:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 08:04:48 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Co sie tyczy dyskutowanego ROR w PLN, to niestety nie jest on optymalnym
    > rozwiazaniem dla oszczednych, ale nikt nikomu nie broni otworzyc np.
    > DBneta i miec debetowke z takimi uslugami co Alior za darmo- jezeli ktos
    > nie utrzymuje duzego salda do wyplat z bankomatow to taki DBnet sie
    > sprawdza i wychodzi taniej niz Alior mimo braku oprocentowania. Ogolnie
    > oferta lokat PLN w Aliorze jest slaba, brak nawet konta
    > oszczednosciowego z kapitalizacja dzienna i z konkurencyjnym rynkowym
    > oprocentowaniem (patrz; Meritum, Getinonline, EB).

    No ROR jest IMO i tak mimo wszystko, jak na aktualne oferty, jednym z
    lepszych, mimo tej opłaty za kartę debetową. A co do kont
    oszczędnościowych to coś tam ostatnio gdzieś napisali, że szykują jakoś
    ofertę. Być może znowu będę chcieli powalczyć i czymś zaskoczą.

    Xenocide

  • 14. Data: 2011-01-09 10:27:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 11:24:10 +0100, Michał K. napisał(a):

    > Ostatecznie- jedynym kosztem posiadania w pełni funkcjonalnego RORu w
    > Aliorze jest 5zł za kartę debetową

    A i to jako ostatnio wykazano na grupie można ominąć he he.

    Xenocide

  • 15. Data: 2011-01-09 10:29:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 08:09:33 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Poza tematem, czekałem, aż pojawi się naczelny przyg... ekhm,
    > szalikowiec Aliora, no i długo nie czekałem.

    No ale trzeba przyznać, że "szalikowiec" ma trochę racji, bo dużo osób
    połakomiło się na bonusy a teraz lamenty, że 5 pln za kartę to drogo.
    Zamiast zamknąć i napisać na grupie, że wszystkie wiśnie wyjedzone, to
    piszą jakieś takie elaboraty nie wiadomo po co.

    Xenocide

  • 16. Data: 2011-01-09 10:50:55
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    darkblue <n...@n...pl> napisał(a):

    > Michał: Twoje argumenty nie trafią do takich "lojalnych" klientów banków
    > jak autor tego tematu. Dla złotówki zesra się pod siebie i zje to.
    > Nie warto odpisywać. Jest takich przypadków więcej tu na grupie. Niestety
    > pojawiają i znikają jak pory roku. Za jakiś czas znowu napiszą cierpkiego
    > posta pod adresem kolejnego banku. Taki ich urok. Najchętniej chcieliby
    > jeszcze zarabiać na usługach, które świadczą im inni. Gdyby zaś sami
    > świadczyli tego typu usługi to wiesz chyba jaką by mieli "taryfę" ;)

    A ja uważam że to co do zasady dobrze że ludzie głosują nogami jeśli się
    oferta banku pogarsza. Ten i kilka innych banków, powstały dzięki
    tym "lojalnym" klientom. W ogóle uważam, że w dzisiejszych czasach lojalność
    wobec banku to głupota, bo ona nic klientowi nie daje. Banki rzadko traktują
    lepiej lojalnych klientów lepiej niż takich z ulicy. A jak wygląda oferta
    banków, które na prawdę mogą liczyć na lojalnych klientów, wystarczy spojrzeć
    w TOiP banków, które nie powstały na przestrzeni ostatnich 20 lat - KB,
    Pekao, PKO.
    A w tym konkretnym przypadku, to normalne, że najpierw jak wszystko jest za
    free lub z bonusem, klientów łowi się łatwo i masowo, a potem oferta jest
    modyfikowana pod grupę docelową i część klientów się wykrusza. Cóż, w Aliorze
    promocja się skończyła, bank musi złapać równowagę finansową i tyle.

    Miłego dnia
    Tomek

    PS. Po co ta pszenno-buraczana retoryka? Czujesz się lepiej jak kogoś
    obrażasz?

  • 17. Data: 2011-01-09 11:08:31
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-01-09 00:13, scream pisze:
    > Być może, ale konkretnie, to co jest źle? Mam tam konto firmowe oraz konto
    > osobiste do wpłat, i mimo niedawnego podniesienia opłat, jednak więcej jest
    > plusów niż minusów.

    Nic nie jest źle ale też w niczym oferta się nie wyróżnia, typowy
    średniak. W Alior rachunek kosztuje mnie 5 PLN i nic z tego więcej nie
    mam. Założyłem rachunek w BGŻ i mam z tego kilkadziesiąt PLN miesięcznie
    "na czysto". Reszta usług z których korzystam jest w obu bankach taka sama.

  • 18. Data: 2011-01-09 11:11:04
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-01-09 02:56, darkblue pisze:
> [...]
    > chcieliby jeszcze zarabiać na usługach, które świadczą im inni. Gdyby
    > zaś sami świadczyli tego typu usługi to wiesz chyba jaką by mieli

    Jak ktoś jest "lojalny" wobec banku i daje się golić niczym baran to po
    prostu jest kretynem :) Rachunek czy inny produkt w banku to relacja
    czysto biznesowa, jeśli gdzieś jest lepiej to każdy myślący człowiek
    skorzysta z lepszej usługi. Lojalność wobec banku ? ROTFL

  • 19. Data: 2011-01-09 11:12:33
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-01-09 11:26, xbartx pisze:
> [...]
    > oszczędnościowych to coś tam ostatnio gdzieś napisali, że szykują jakoś
    > ofertę. Być może znowu będę chcieli powalczyć i czymś zaskoczą.

    Ale co w tym ROR Alior'a jest takiego "lepszego" ? 2% z lokaty nocnej to
    przecież jakieś marne grosze.

  • 20. Data: 2011-01-09 11:20:35
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-01-09 00:23, "Paweł M." pisze:
    > b) 1% zwrotu z transakcji kartą kredytową (znowu parę dyszek)

    Od dawna tego nie ma w ofercie.

    > c) pakiet pomocni fachowcy (testowałem, lekarz przyjechał gdy mnie rano
    > gardło bolało ;)

    W moim przypadku gdy wywaliło mi instalację elektryczną to usłyszałem "w
    takich przypadkach nie pomagamy".

    > Może jednak czegoś nie wiem i poradzisz gdzie się wynieść, gdzie będą
    > mnie na rękach nosić ? :)

    Nie ma takiego banku.
    Ja wybieram taką ofertę, która jest dla mnie korzystna w danym momencie
    i w przypadku ROR aktualnie jest to BGŻ :)