eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior RIP › Re: Alior RIP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior RIP
    Date: Sun, 9 Jan 2011 10:50:55 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <igc3ue$31r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ig9euv$49p$1@news.onet.pl> <13zidlmbbpkaa$.jwuovnx7klw2.dlg@40tude.net>
    <4d28f189$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <igb509$kml$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1294570255 3131 172.20.26.243 (9 Jan 2011 10:50:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jan 2011 10:50:55 +0000 (UTC)
    X-User: okemot
    X-Forwarded-For: 80.238.119.238
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544258
    [ ukryj nagłówki ]

    darkblue <n...@n...pl> napisał(a):
    >
    > Michał: Twoje argumenty nie trafią do takich "lojalnych" klientów banków
    > jak autor tego tematu. Dla złotówki zesra się pod siebie i zje to.
    > Nie warto odpisywać. Jest takich przypadków więcej tu na grupie. Niestety
    > pojawiają i znikają jak pory roku. Za jakiś czas znowu napiszą cierpkiego
    > posta pod adresem kolejnego banku. Taki ich urok. Najchętniej chcieliby
    > jeszcze zarabiać na usługach, które świadczą im inni. Gdyby zaś sami
    > świadczyli tego typu usługi to wiesz chyba jaką by mieli "taryfę" ;)
    >
    A ja uważam że to co do zasady dobrze że ludzie głosują nogami jeśli się
    oferta banku pogarsza. Ten i kilka innych banków, powstały dzięki
    tym "lojalnym" klientom. W ogóle uważam, że w dzisiejszych czasach lojalność
    wobec banku to głupota, bo ona nic klientowi nie daje. Banki rzadko traktują
    lepiej lojalnych klientów lepiej niż takich z ulicy. A jak wygląda oferta
    banków, które na prawdę mogą liczyć na lojalnych klientów, wystarczy spojrzeć
    w TOiP banków, które nie powstały na przestrzeni ostatnich 20 lat - KB,
    Pekao, PKO.
    A w tym konkretnym przypadku, to normalne, że najpierw jak wszystko jest za
    free lub z bonusem, klientów łowi się łatwo i masowo, a potem oferta jest
    modyfikowana pod grupę docelową i część klientów się wykrusza. Cóż, w Aliorze
    promocja się skończyła, bank musi złapać równowagę finansową i tyle.

    Miłego dnia
    Tomek

    PS. Po co ta pszenno-buraczana retoryka? Czujesz się lepiej jak kogoś
    obrażasz?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1