  • 21. Data: 2012-07-06 17:34:33
    Temat: Re: Alior Sync 5% CB
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 06.07.2012 15:33, Michal Pl pisze:

    u mnie nie ma CB :-(

    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 22. Data: 2012-07-06 17:58:58
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 6 Lip, 14:40, "m7marek" <m...@i...pl> wrote:
    > U mnie nie ma premi za Płacę z Alior Sync z 29.07, ale z 28.07 jest.
    > Poczekam do poniedziałku wieczór z reklamacją.
    >
    > --
    > m7marek

    U mnie to samo, czyli synkowy miesiąc kończy się 28?

  • 23. Data: 2012-07-06 18:21:58
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Już poprawili cashbacki i się zgadza :)

  • 24. Data: 2012-07-06 18:46:59
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    > Za to ja poproszę o dostęp do wehikułu czasu :) poważnie... przydałby się
    > :)

    niestety to tylko literówka, fajnie by było jak by dawali premie jeszcze
    przed zrobieniem zakupów :)

  • 25. Data: 2012-07-06 19:10:14
    Od: deno <s...@g...com>

    Witam

    mam do zapłacenia 2gą ratę za wyjazd na wakacje, ponieważ touroperator nie
    ma oddziału w moim mieście, mogę to zrobić wykonując zwykły przelew z konta
    lub poprosić biuro podróży o obciążenie karty na podstawie formularza
    zgody.
    Pytanie- czy któraś z tych możliwości kwalifikuje się jako 'zakupy przez
    internet' co by załapać się na CB z Sync-a?

    --
    pzdr Deno

  • 26. Data: 2012-07-06 19:18:54
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-06 19:10, deno pisze:
> [...]
    > Pytanie- czy któraś z tych możliwości kwalifikuje się jako 'zakupy przez
    > internet' co by załapać się na CB z Sync-a?

    Ty raczej kombinuj, żeby się pod chargeback albo przynajmniej jakieś
    ubezpieczenie załapało :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 27. Data: 2012-07-06 19:46:19
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-06 18:46, m7marek pisze:
    > Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    >
    > niestety to tylko literówka, fajnie by było jak by dawali premie jeszcze
    > przed zrobieniem zakupów :)

    szkoda, że literówka (jeśli jesteś z południa to powód znany ;) ) bo ja
    bym zaraz zgłosił synkowi że planuję zakup przez internet nieruchomości
    za 10 milionów i poproszę zwrot 5% ;)

  • 28. Data: 2012-07-07 00:32:40
    Od: Tomek <t...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 13:18:02 UTC+2 użytkownik news.home.net.pl napisał:
    > Witam
    > Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
    > objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
    > pracowników Alior Sync na forum mBanku.
    >
    > Pozdrawiam
    > liliputek

    76,11zł wydatków kartą w czerwcu *5% = 3,8055

    Dostałem na raty:
    2,09zł
    1,71zł
    = 3,80zł

    Wniosek: Sync dyma nas na grosza przy zaokrąglaniu

  • 29. Data: 2012-07-07 01:41:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 15:32:40 -0700, Tomek napisał(a):

    > 76,11zł wydatków kartą w czerwcu *5% = 3,8055
    >
    > Dostałem na raty:
    > 2,09zł 1,71zł = 3,80zł
    >
    > Wniosek: Sync dyma nas na grosza przy zaokrąglaniu

    Dziwne bo u mnie:
    z kalkulatora wychodzi = 37,7645
    w Synku mam 28,19 + 9,58 = 37,77

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2012-07-07 01:44:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 08:58:58 -0700, jerry . napisał(a):

    > U mnie to samo, czyli synkowy miesiąc kończy się 28?

    Już zrobili korektę. Mam dwie transakcje rozliczone 29.06 i mam zwrot.

    --
    xbartx