  • 21. Data: 2009-12-22 20:38:40
    Temat: Re: Alior - nowa TOiP już jest
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 22, 4:01 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Za wydanie dodatkowej nie zapłaciłem złotówki nawet.
    > Zresztą przy cenie 20 zł też mi (nie mi, lecz użytkownikowi ;-) się
    > opłaca.

    Za wydanie nie. Za wznowienie - i owszem, jest oplata. Ale fakt -
    wystarczy 2 tysiace rocznie wydac i sie zeruje.

    mucher

  • 22. Data: 2009-12-22 20:44:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > 1700 zł rocznie?
    >
    > to jakaś karta dla dzieci w przedszkolu czy jak?
    >
    > chyba, że mówisz o zapłaconych odsetkach.

    Co niby dziwnego jest w tej kwocie?

  • 23. Data: 2009-12-22 21:48:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 12:43:53 -0600, witek napisał(a):

    > 1700 zł rocznie?
    >
    > to jakaś karta dla dzieci w przedszkolu czy jak?

    Normalka: większość kart kredytowych w Polsce to egzotyka w postaci
    Saturna: ludzie biorą, bo dokładają to do rat na telewizor. I ewentualnie
    korzystają (wypłacając kasę z bankomatu) w okolicach czarnej godziny.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2009-12-23 19:11:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Gru, 19:43, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > 1700 zł rocznie?
    >
    > to jakaś karta dla dzieci w przedszkolu czy jak?
    >
    > chyba, że mówisz o zapłaconych odsetkach.

    Przecietny Polak z przeciętnym dochodem może tyle wydawać, zwłaszcza,
    ze większość życiowych rachunków płaci na poczcie, a kartą najwyżej w
    hipermarkecie w niedzielę...

  • 25. Data: 2009-12-23 20:30:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przecietny Polak z przeciętnym dochodem może tyle wydawać, zwłaszcza,
    > ze większość życiowych rachunków płaci na poczcie, a kartą najwyżej w
    > hipermarkecie w niedzielę...

    ale bywalcy grupy raczej się do tej przeciętnej nie zaliczamy, ciekawe
    jak wyglądałaby bankowość, gdyby większość klientów banków miała takie
    pojecię o bankowości jak większość grupowiczów + ponadprzeciętna
    mobilność i umiejętność wyszukiwania "wisienek na torcie" ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2009-12-23 20:34:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hgtuku$8dd$4@opal.icpnet.pl

> [...]
    > pojecię o bankowości jak większość grupowiczów + ponadprzeciętna
    > mobilność i umiejętność wyszukiwania "wisienek na torcie" ;-D

    Lepiej Robercie, zdecydowanie lepiej.

  • 27. Data: 2009-12-23 22:09:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Gru, 21:34, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Lepiej Robercie, zdecydowanie lepiej.

    Ale z czego wtedy żyłyby takie tuzy bankowości jak Bielecki, Wancer,
    Kot czy Marcinkiewicz ..??? Z głodu by nam padły elity..;-)

  • 28. Data: 2009-12-23 22:39:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Ale z czego wtedy żyłyby takie tuzy bankowości jak Bielecki, Wancer,
    > Kot czy Marcinkiewicz ..??? Z głodu by nam padły elity..;-)

    no ale czy jest sens przejmować się miernotą elyt, której społeczny status
    nie jest wynikiem ciężkiej i uczciwej pracy ale pochodną cwaniactwa, fałszu,
    obłudy, zakłamania i mocnych pleców?

    Odpowiedź jest chyba oczywista.

  • 29. Data: 2009-12-24 05:39:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On 23 Gru, 23:39, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> [...]
    > nie jest wynikiem ciężkiej i uczciwej pracy ale pochodną cwaniactwa, fałszu,

    Ale chyba przesadzacie, ze stawianiem znaku rownosci miedzy
    Marcinkiewiczem a reszta. No jeszcze z Bieleckim mozna go porownac bo
    w sumie pomysl na kariere podobna :) Ale jak sie ma do tego Wancer? :)
    Facet znaim sie pojawil w Polsce byl m.in. 23 lata wiceprezesem Citi,
    ze juz o epizodach w Japonii, Austrii czy UK nie wspomne.

  • 30. Data: 2009-12-24 12:01:16
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:45f5d837-566c-4623-bbc5-8506bd04e078@26g2000yqo
    .googlegroups.com

> [...]
    > Facet znaim sie pojawil w Polsce byl m.in. 23 lata wiceprezesem Citi,
    > ze juz o epizodach w Japonii, Austrii czy UK nie wspomne.

    OK. Wancer zostaje usunięty z listy elyt. :)