  • Data: 2009-08-17 13:53:45
    Temat: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj ponownie odwiedziłem placówkę, gdzie jak się okazało pracownicy
    nie powracili jednak z urlopów :)

    Dodatkowo odczułem wyjątkową wolę do zniechęcenia klienta do przeniesie
    KK do Alior. Najpierw pani stwierdziła, że ona ma tyle wniosków
    kredytowych, że nie chce już przyjmować kolejnych (?!), więc zadzwoniła
    przy mnie do kolegi, żeby ten przyjął mój wniosek ale kolega również nie
    chciał :)

    Oczywiście przy przeniesieniu KK wymagane jest zaświadczenie z banku o
    zamknięciu starej KK (płatne oczywiście). Podobno jest to wpisane w
    umowę i nie dostarczenie zaświadczenia jest tożsame z rozwiązaniem
    umowy. Tak więc średnio 50 PLN w plecy.

    Mając na uwadze powyższe zrezygnowałem. Już wolę wystąpić o kolejną KK
    na normalnych zasadach (zaświadczenie) ale to już w innej placówce.

    --
    Mithos