  • 11. Data: 2009-08-17 16:46:14
    Temat: Re: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > A ja mam tylko takie i innego (czytaj płatnego) z pewnością bym nie
    > przyniósł.

    Ja przyniosłem, bo i tak 85 PLN żywej gotówki do przodu.

    Oczywiście IMO to wina Multibanku, który nie uaktualnił BIK aczkolwiek
    ten sam Multibank odrzucił moją prośbę o nie pobieranie opłaty za
    wydanie ww. zaświadczenia tłumacząc to : dane do BIK wysyłamy raz na
    jakiś czas, to nie nasza wina, że jeszcze tego nie zrobiliśmy. Tyle
    dobrego, że na zaświadczenie miałem czekać 14 dni, a czekałem chyba 3
    dni (aczkolwiek nikt nie poinformował mnie, że placówka jest czynna
    godzinę krócej więc miałem dwie wizyty po zaświadczenie, raz pocałowałem
    klamkę).

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-08-17 16:47:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > 190 zł za wydanie ;-(
    > ta karta ma mi służyć TYLKO do płatności za paliwo, nie ma szans, abym
    > wydał 5kzł w ciągu 3 m-cy...

    I nie ma zwolnienia w pierwszym roku ? Prawdę mówiąc nie wczytywałem się
    w TOiP. Karta rzuciła mi się w oczy jak spacerowałem na siłownię -
    reklamowano ja w placówce na plakatach rozwieszonych na szybie.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-08-17 17:01:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I nie ma zwolnienia w pierwszym roku ? Prawdę mówiąc nie wczytywałem się
    > w TOiP. Karta rzuciła mi się w oczy jak spacerowałem na siłownię -
    > reklamowano ja w placówce na plakatach rozwieszonych na szybie.

    Porozmawiałem sobie z miła panią z GEM i...
    w pierwszym roku nie ma opłaty za obsługę karty (normalnie wynosi ona
    190 zł/rok), jest natomiast opłata za wydanie karty w kwocie 190 zł.
    Kwota ta zostanie zwrócona jeżeli wydałbym w pierwszym kwartale 5kzł...
    A w kolejnych latach nie ma opłaty za wydanie, ale za to jest za obsługę ;->

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-08-18 12:34:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BK" a...@h...goo
    glegroups.com

    : Hyhy a gdzie to taka radosna placowka?

    Mam pytanie komplementarne: gdzie takiej nie ma? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-08-18 12:45:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 18, 2:34 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "BK" a...@h...goo
    glegroups.com

    > : Hyhy a gdzie to taka radosna placowka?
    >
    > Mam pytanie komplementarne: gdzie takiej nie ma? :)
    >
    > --
    > nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Ja w Aliorze przetargalem karte z Citi i Polbanku bez najmniejszego
    problemu. Polaczenie dwoch w jedna na podstawie wyciagow.

  • 16. Data: 2009-08-18 14:02:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BK" 7...@k...goo
    glegroups.com

    : Ja w Aliorze przetargalem karte z Citi i Polbanku bez najmniejszego
    : problemu. Polaczenie dwoch w jedna na podstawie wyciagow.

    Alior Białystok, ulica Wiejska lub jakoś tak. :)
    Sytuacja niemal identyczna z tą, która została opisana przez wątkotwórcę. :)

    -=-

    A teraz Aliora odpowiedź m@ilowa [w oryginale jest kolortowo, z obrazkami, w HTML] w
    tej sprawie:

    Witam

    Zgodnie z Pana prośbą przesyłamy Panu poniżej informację na temat karty samochodowej:

    Posiadacz karty kredytowej Samochodowej może spodziewać się takich przywilejów, które
    do tej pory dostępne były tylko dla
    nielicznych:

    . otrzymasz wysoki limit kredytowy - nawet do 80 tys. zł;

    . zyskasz darmowy pakiet ubezpieczeń;

    . masz możliwość ustalenia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty,
    indywidualnego kodu PIN oraz cyklu
    rozliczeniowego;

    . oprocentowanie kredytu zmniejsza się wraz ze wzrostem zadłużenia;

    . masz możliwość dokonania z rachunku karty przelewu, który traktujemy jak
    transakcję bezgotówkową.

    Jak działa karta Samochodowa?
    To bardzo proste. Robisz zakupy kartą, a my po zakończeniu każdego cyklu
    rozliczeniowego obliczamy przysługującą Ci Premię. Są dwa
    rodzaje Premii:

    . 1,5% premii na zakup paliwa - premia od transakcji bezgotówkowych
    wykonanych na stacjach benzynowych, która obniża
    zadłużenie Twojej karty;

    . 1% premii na zakup polisy w Link4 - premia ta gromadzona jest od
    pozostałych transakcji bezgotówkowych (z wyłączeniem
    przelewów z rachunku karty) a Ty decydujesz kiedy ją wykorzystać.

    Jeśli chcesz skorzystać z premii na zakup polisy w Link4, wystarczy, że nie później
    niż 30 dni od daty nabycia polisy poinformujesz
    Contact Center Alior Banku o zakupie. Samodzielnie decydujesz czy chcesz otrzymać
    część lub całość uzbieranej Premii. Przelejemy
    wówczas na rachunek karty odpowiednią kwotę. W Contact Center Alior Banku można też
    uzyskać informacje o wysokości zebranej Premii.

    Karta Samochodowa to także inne korzyści!

    . Otrzymujesz 100 zł w prezencie po dokonaniu pierwszej transakcji
    bezgotówkowej;

    . Decydując się na zakup ubezpieczenia w Link4 możesz uzyskać 10% zniżki na:

    1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
    (OC) wraz z oferowanymi łącznie ubezpieczeniami
    Informacja Prawna 24 oraz Program Pomocy 24;

    2. Auto Casco (AC);

    3. Dom 24;

    4. Dom Plus 24.

    . Co więcej, dokonując zakupów Kartą Samochodową otrzymasz 5% zniżki w ponad
    100 punktach sprzedaży firmy Inter Cars.

    Co jeszcze zyskujesz, decydując się na kartę kredytową w Alior Banku?

    . darmowe wydanie karty;

    . kilka okresów rozliczeniowych do wyboru - możesz dostosować je do momentu,
    w którym dostajesz pensję;

    . każda spłacona kwota uzupełnia limit kredytowy dostępny na Twojej karcie;

    . jeśli nie chcesz spłacić całej kwoty zadłużenia w ciągu 58 dni, nie ma
    problemu; wystarczy, że zapłacisz kwotę minimalną -
    wówczas pozostałe zadłużenie będzie oprocentowane zgodnie z TOiP;

    . bezpieczeństwo - poza pakietem ubezpieczeń, każda karta posiada
    mikroprocesor;

    . możesz wnioskować o wydanie dodatkowych kart kredytowych dla wskazanych
    przez Ciebie osób;

    . jeśli przeniesiesz kartę z innego banku, dostaniesz o połowę niższe
    oprocentowanie.

    Maksymalnie 58 dni okresu bezodsetkowego - jak to działa?

    . W Alior Banku Twój okres bezodsetkowy na karcie wynosi maksymalnie aż 58
    dni. Jak to wygląda w praktyce?

    . załóżmy, że 30 września dostajesz kartę kredytową z przyznanym
    indywidualnie limitem i ustawionym przez Ciebie cyklem
    rozliczeniowym kończącym się 15. dnia każdego miesiąca;

    . po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, tj. po 15 października, wyślemy Ci
    Wyciąg z rachunku Twojej karty kredytowej
    zawierający listę dokonanych operacji kartą; łatwo sprawdzisz, co i kiedy kupiłeś;

    . za zakupy zrobione kartą w tym okresie nie zapłacisz ani grosza odsetek -
    pod warunkiem, że do 12 listopada spłacisz
    całkowitą kwotę zadłużenia wskazaną w wyciągu.

    Więcej informacji znajdzie Pan na naszej stronie www.aliorbank.pl

    Pozdrawiam,
    Doradca Klienta Indywidualnego
    Oddział w Białymstoku, ul. Wiejska 47

    Alior Bank Spółka Akcyjna
    ul. Wiejska 47
    Białystok

    www.aliorbank.pl

    Alior Bank Spółka Akcyjna
    Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
    t +48 22 555 22 22, f +48 22 555 23 23
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy
    KRS: 0000305178, REGON: 141387142, NIP: 1070010731
    Kapitał zakładowy: 500 000 000 PLN (opłacony w całości)

    P Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten email

    Wiadomość zawiera informacje prawnie chronione i jest przeznaczona tylko dla jej
    adresata. Dostęp osób trzecich do tej wiadomości
    jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej wiadomości, informujemy,
    że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
    rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i może być
    nielegalne. Prosimy o poinformowanie nadawcy
    oraz usunięcie wiadomości bez otwierania załączników.

    This email contains restricted information and is intended solely for the addressee.
    Access to this email by anyone else is
    unauthorized. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying,
    distribution or any action taken or omitted to be
    taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Should you receive this
    message by mistake, you are hereby notified that
    any disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly
    prohibited. Please inform the sender by reply
    transmission and delete the message without opening the attachments.

    -=-

    I moja odpowiedź na ów m@il:

    Zgodnie z Pana prośbą przesyłamy Panu poniżej
    informację na temat karty samochodowej:
    Posiadacz karty kredytowej Samochodowej może
    spodziewać się takich przywilejów, które do
    tej pory dostępne były tylko dla nielicznych:

    Prosiłem o inne informacje -- o procedurę przenoszenia karty z innego banku.

    LC

    -=-

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Mój OE mówi, że jesteś na zachodzie Europy -- w kodowaniu... :)

  • 17. Data: 2009-08-20 20:53:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BK" 7...@k...goo
    glegroups.com

    : Ja w Aliorze przetargalem karte z Citi i Polbanku bez najmniejszego
    : problemu. Polaczenie dwoch w jedna na podstawie wyciagow.

    Więc może i ja przetargam. Przetargam, po czym mnie odtargają,
    gdy zauważą, że w mBanku nie skasowałem karty. ;)

    Gdy pytałem o procedurę przetargania, odpowiedziano mi, że przez
    3 miesiące karta w Aliorze nie będzie czynna... :)

    Ceski film. :)

    Dzisiejsze podejście zakończyło się moją przegraną. Po ponad półgodzinnym
    oblężeniu twierdza Alior nie poddała się, bo okazało się, że mam na
    zaświadczeniu skreślone nie to, co trzeba...

    Jutro moje podejście do problemu kolejne...

    Alior ma ochotą na to, aby mi dać 1000 złotych...
    Na dwa miesiące daje to 500 na miesiąc...
    A ja średnio 4 razy w miesiącu tankuję po około 176 złotych...

    Czyli nawet na paliwo mnie starczy... :)

    Mogę jeździć mniej? Na razie nie wyrabiam planowanych limitów -- planuję
    raczej zwiększenie wydatków jezdnych/paliwowych... :)

    -=-

    Najchętniej bym pojechał w dłuuugą podróż. :)
    Ale nie jestem na takie cos przygotowany. :)
    Mam jedynie nadmiar pieniędzy na paliwo -- niewiele ponadto.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-08-20 21:12:07
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    Jestem zauroczony tą listą przywilejów, które nie były do tej pory
    dostępne dla mnie, posiadacza karty kredytowej w innym banku. Wyższa
    kultura ściemy.
    Już snułem plan przenosin dwóch kart do Aliora, ale chyba zrezygnuję.
    Po wyższej kulturze bankowości spodziewałbym się odpowiedzi, że jak
    dostarczy pan dobrze wypełnioną bumażkę z firmy, to przyznamy panu
    kartę z takim a takim limitem. A tak to zabawa w kotka i myszkę. Dziś
    coś źle skreślone, jutro pieczątka kadrówki przybita o centymetr za
    daleko. Trzeba poprawić.

  • 19. Data: 2009-08-20 21:41:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Krawczyk" f...@a...goo
    glegroups.com

    : kartę z takim a takim limitem. A tak to zabawa w kotka i myszkę. Dziś
    : coś źle skreślone, jutro pieczątka kadrówki przybita o centymetr za
    : daleko. Trzeba poprawić.

    Nie uprzedzajmy faktów. ;) Najbardziej wqrwiające jest to, że za oknem
    jest śliczna pogada, a od wpłacenia pieniędzy do wyjścia z banku minęło
    36 minut... Sama wpłata tam -- to także wydarzenie... Dla mnie odwiedziny
    w banku powinny trwać nie dłużej niż 5 minut... Gdy trwają dłużej,
    uważam się za oszukanego... :)

    Z tych samych powodów wqrwiqjące są zakupy w galeriach...
    Wiem, że to, na czym mi zależy, jest gdzieś ,,tam'' i w wyobraźni chcę
    tam jechać samochodem, aby nie tracić czasu... Ale galerie są dłuuuuuugie...
    Trzeba iść, iść, iść i iść... A w banku trzeba czekać, czekać, czekać, czekać i
    czekać...

    I chyba wiem, dlaczego tak jest... Po prostu karta jest zwykle za free w pierwszym
    roku. :)
    Później trzeba wybierać -- znowu kilka godzin w śmietnik lub ze 3 dychy w plecy...
    No i znaczna część ludzi wybiera stratę tych 3 dych...

    -=-

    Moja rada -- nie poddawaj się...
    Najlepiej idź wtedy, gdy nie zależy Ci na czasie. :)
    Możesz poczytać ulotki, albo zabrać coś ze sobą do czytania... ;)
    (gazetę, książkę, notebook z grupkami...)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-08-20 22:49:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" h6c1gt$6j7$...@n...onet.pl

> [...]
    > opłaty za wydanie ww. zaświadczenia tłumacząc to : dane do BIK wysyłamy raz na
    jakiś czas, to nie nasza wina, że jeszcze tego nie

    Kolejny termin wysyłki -- jesień roku pańskiego 2012... ;)

> [...]
    (aczkolwiek nikt nie poinformował mnie, że placówka jest
    > czynna godzinę krócej więc miałem dwie wizyty po zaświadczenie, raz pocałowałem

    Chyba polscy bankierzy naoglądali się filmów Barei... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'