eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior telefonicznie zachęca do zamknięcia rachunkuAlior telefonicznie zachęca do zamknięcia rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " jk" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior telefonicznie zachęca do zamknięcia rachunku
    Date: Wed, 4 Nov 2009 15:41:25 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <hcs7b5$5rs$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1257349285 6012 172.20.26.240 (4 Nov 2009 15:41:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Nov 2009 15:41:25 +0000 (UTC)
    X-User: jk
    X-Forwarded-For: 62.61.60.104
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:507763
    [ ukryj nagłówki ]

    Przed chwilą dzwoniła do mnie pracownica oddziału, w którym zakładałem konto.
    Rachunek jest zupełnie nieaktywny, mam tam kilka złotych od kilku miesięcy.

    Spytała się, czy nie chce używać konta. Po mojej odmowie poprosiła o
    odwiedzenie oddziału w celu zamknięcia rachunku. Powód: "prawdopodobnie od
    stycznia zostaną wprowadzone opłaty dla nieaktywnych rachunków, takich jak
    pana".

    Działanie bardzo fair: poinformować klienta o ew. opłatach, których pewnie nie
    chciałby ponosić.

    Dziwne: wystarczyło moje jedno "nie" i od razu prośba o przyjście do oddziału
    w celu likwidacji konta. Ciekawie wygląda u nich aktywizacja nieaktywnych
    klientów :-)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1