  • Data: 2009-11-04 16:00:11
    Temat: Re: Alior telefonicznie zachęca do zamknięcia rachunku
    Od: " jk" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Zapewne miała na myśli opłaty za kartę debetową (koniec zwolnienia
    > rocznego). Na wprowadzenie opłat za prowadzenie rachunku Alior nie może
    > sobie jeszcze raczej pozwolić. Najprawdopodobniej wystarczy zatem zamknięcie
    > karty.

    Nie mogła mieć tego na myśli, bo... nie mam karty. Poza tym, ten warunek
    (karta rok za darmo) był/jest ogólnie znany.
    Zdanie było jasne: ma być opłata za nieaktywne rachunki. Można ją sobie łatwo
    wyobrazić - np. 3 zł miesięcznie, jeśli na koncie nie zostanie wykonana żadna
    operacja, jak przelew/wpłata/wypłata. Cokolwiek, byleby zmusić ludzi do
    używania konta.