eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGŻ - skarga do KNFBGŻ - skarga do KNF
  • Data: 2013-08-21 20:46:13
    Temat: BGŻ - skarga do KNF
    Od: luc <b...@g...de> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dostałem pocztą z trąbka takie coś:

    ========================
    W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ
    za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy,
    że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na
    niewłaściwym
    naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu,
    podjęto
    działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii oraz
    zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu spełnienia
    warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle
    aktualnie
    obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);.
    W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r.
    warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została zaksięgowana

    na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r.
    Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na
    rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu
    10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji
    zlecenia przez
    Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie
    programu
    premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą.
    Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
    naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
    jednocześnie,
    że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w
    przyszłości.
    Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z
    zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie na

    dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem.
    Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została
    wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego.
    ========================

    "Błąd operacyjny", hehe...


    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1