  • Data: 2005-05-09 11:41:19
    Temat: BPH - alez mnie wkurzyli
    Od: Mariusz <m...@i...telenergo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    niespelna rok temu kupilem mieszkanko korzystajac z "super oferty" tego
    banku. Oprocentowanie 3,31% w CHF przy 20% wkladzie wlasnym, mozliwosc
    wczesniejszej splaty bez wiekszych konsekwencji, moliwosc dokonania
    splat kilku - kilkunastu rat zupelnie bezkarnie etc.

    Jakiez bylo moje zdziewienie wczoraj gdy otworzylem korespondencje od
    tego banku:
    "Informujemy o zmianie oprocentowania z 3,31 na 3,68 %".
    I to cholera w czasie gdy RPP obniza stopy procentowe!!!
    Dla przykladu nastepna rata to 375 CHF a miala byc 341 CHF.
    Skandal! Made in Poland w morde jeza!!

    Szukam banku, ktory przytuli mnie i moj kredyt. Moze ktorys polecicie?

    Mariusz