  • Data: 2005-05-09 14:24:16
    Temat: Re: BPH - alez mnie wkurzyli
    Od: Mariusz <m...@i...telenergo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Ale oprocentowanie nie ma nic wspolnego z popytem na kredyty. No moze nie
    > wprost, bo bank niby moze marze obnizyc. Ale LIBOR jest nizalezny od tego.
    > Za to oprocentowanie Twojego kredytu jest zapewne zalezne od LIBOR-u.

    Przemku, nie ma? Twierdzisz, ze w kazdym przypadku bedzie taki sam popyt
    na kredyty? Hmmm, ekonomista nie jestem ale cos mi nie ten tego... Jesli
    juz nie jestes prezesem jakiegos banku to na pewno nim zostaniesz:)

    A'propos LIBOR, WIBOR etc. - dzieki za cenne wskazowki.

    > No wiesz? Taki duzy i wierzyc w gadanie Pani z banku?

    Pani w banku miala kilka wpadek w czesie negocjacji wiec nie wierzylem w
    zadne jej slowo. Wszystko skrupulatnie sprawdzalem po kilka razy.
    Niestety nawet prawnik ( pewnie przekupiony przez bank :) ) zbyt wiele o
    LIBORze mi nie powiedzial. A ja stwierdzielem, ze skoro zaplacilem
    okrutnie za wizyte u niego, dowiedzialem sie wszystkiego.

    > Proponuje sie oflagowac albo rozpoczac glodowke.

    acha