  • 11. Data: 2009-03-07 14:04:37
    Temat: Re: Blakną mocno "Goldy" Citi
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Mar, 08:55, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Biorąc pod uwagę historię takich firm jak PanAmerican czy Arthur Andersen to nawet
    nie jest zabawne.

    PanAm, podobnie jak TransWorld, to były dla mnie ikony lotniczego
    świata. Szkoda...

  • 12. Data: 2009-03-07 16:14:38
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Absolutnie zaprzeczam jakobym mial cokolwiek wspolnego z ta zmiana!
    /.../

    Come on, to nie pracowales dla Citi? Twoje CV klamie? ;)

    k.

  • 13. Data: 2009-03-07 16:22:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 11:14, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Come on, to nie pracowales dla Citi? Twoje CV klamie?  ;)

    Ty sie kashmiri zaloguj najpierw na wiadoma strone i obejrzyj PELNE
    resume i popatrz na daty! :D A dopiero potem mi tu rob czarny PR!

    Z Shittybank Poland mialem tyle wspolnego ze mi nadgorliwie zamrozili
    konto po wprowadzeniu Patriot Act w Stanach.

    bradley.st - Pierwszy Terrorysta Trzeciej Rzeczpospolitej :D

  • 14. Data: 2009-03-07 16:42:11
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...
> [...]

    > Ty sie kashmiri zaloguj najpierw na wiadoma strone i obejrzyj PELNE
    > resume i popatrz na daty! :D A dopiero potem mi tu rob czarny PR!

    Ja sie tylko pytalem...

    > Z Shittybank Poland mialem tyle wspolnego ze mi nadgorliwie zamrozili
    > konto po wprowadzeniu Patriot Act w Stanach.

    Ja z tym nie mialem nic wspólnego...

    > bradley.st - Pierwszy Terrorysta Trzeciej Rzeczpospolitej :D

    No sam widzisz daty swojej dzialalnosci? U nas juz bodaj Piata Najjasniejsza
    ;)

    k.

  • 15. Data: 2009-03-07 16:53:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 11:42, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Ja z tym nie mialem nic wspólnego...

    Tak, tak, znamy takich... "Ja tylko wykonywalem rozkazy." ;)
    Nie, zartuje, nie mam pojecia ani kim jestes, ani kto stal za ta
    decyzja zamrazania kont "podejrzanym" jednostkom.

    > No sam widzisz daty swojej dzialalnosci? U nas juz bodaj Piata Najjasniejsza

    Stracilem rachube tych Najjasniejszych... :)

  • 16. Data: 2009-03-07 19:39:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > A pozniej przyszlo Shitty, zmienilo system internetowy na "lepszy bo
    > amerykanski", MasterCard na Maestro,

    Akurat Maestro to byla "zasluga" hb, to byla ich podstawowa karta.
    Sprzedawcy dostawali specjalne instrukcje na jej temat, bo nie miala
    wytloczonego swojego numeru. Citi zmienilo tylko jej wyglad (i dostala
    juz swoj numer).

    Inne karty w hb byly conajmniej "opcjonalne".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2009-03-07 20:10:58
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 14:39, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

> [...]
    > juz swoj numer).
    >
    > Inne karty w hb byly conajmniej "opcjonalne".

    OK, moze nietypowy jestem, bo MC x 2 dali do reki przy otwieraniu
    konta.

    A pamietasz moze, jakie karty polski Citibank mial do kont zanim
    wykupili, przepraszam, znaczy sie, polaczyli z Bankiem Handlowym? To
    nie byly Maestro?

  • 18. Data: 2009-03-07 20:15:53
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A pamietasz moze, jakie karty polski Citibank mial do kont zanim
    > wykupili, przepraszam, znaczy sie, polaczyli z Bankiem Handlowym? To
    > nie byly Maestro?

    Cirrus najpierw byla tylko karta bankomatowa.

    MK

  • 19. Data: 2009-03-07 20:22:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 15:15, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Cirrus najpierw byla tylko karta bankomatowa.

    No to dla klientow Citibank Poland te karty Maestro po "polaczeniu" to
    rzeczywiscie bylo upgrade :D

  • 20. Data: 2009-03-07 20:27:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...

    > No to dla klientow Citibank Poland te karty Maestro po "polaczeniu" to
    > rzeczywiscie bylo upgrade :D

    Po polaczeniu to byly wydawane tylko bankomatowe, pozniej dodano
    funkcjonalnosc platnicza i logo Maestro.

    MK