  • 61. Data: 2009-03-08 23:57:12
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 13:07, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Oooo... widzisz i juz sie czego ciekawego dowiedzialem ;). Thx.

    No i niestety, przewidzieli moj "genialny" plan :(

    Mialem wreszcie czas usiasc i poczytac te strone o ARC Travel Master
    Card.
    W FAQ tutaj:
    http://www.arcmarketplace.com/svc_faq_consumer.html

    maja taka odpowiedz:

    Q:
    Who may purchase a prepaid ARC Travel MasterCard?
    A:
    In compliance with the USA PATRIOT Act and other laws, a cardholder
    must be a U.S. resident over 18 with a valid social security number
    and a verifiable physical U.S. address (no P.O. boxes or A.P.O.
    addresses) to apply for the card. Applicants must provide this, along
    with other information pertinent to receiving approval for the card.
    Currently we do not issue the prepaid ARC Travel MasterCard to
    residents of Puerto Rico, Guam, the Virgin Islands, American Samoa or
    other U.S. territories.

    Obawiam sie ze w takiej sytuacji osemki w SSN nie przejda. :(

    Otwieraj darmowe konto z MC albo VISA Debit zaraz po przyjezdzie, a do
    tego czasu pozostaje Ci albo kupno "gift card" bez mozliwosci
    ponownego doladowania albo korzystanie z posrednictwa znajomych przy
    zakupach.

    Problem jaki widze przy gift card to ewentualna weryfikacja przez
    sprzedawce "billing address" - moga odrzucic jesli nie bedzie sie
    zgadzal z tym przy zamowieniu.
    No i rozwiazywanie ewentualnych reklamacji jesli cos pojdzie nie tak.

  • 62. Data: 2009-03-09 06:19:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 8 Mar 2009 16:57:12 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > tego czasu pozostaje Ci albo kupno "gift card" bez mozliwosci
    > ponownego doladowania albo korzystanie z posrednictwa znajomych przy

    Weźmie VISA z Polbanku i będzie dobrze, no chyba że ma tam zarobić
    jakieś dudki ;)

    Xenocide

  • 63. Data: 2009-03-09 08:10:43
    Temat: [OT] Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-08, kashmiri <x...@g...com> wrote:

    [...]

    > (wybacz brak znaczków > w cytatach, czasem mój outlook express ich nie
    > stawia, nie wiem w czym blad;

    W tym, że osoba której odpisujesz ma ustawione kodowanie
    quoted-printable, zamiast 8-bit.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 64. Data: 2009-03-09 10:30:37
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 02:19, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Weźmie VISA z Polbanku i będzie dobrze, no chyba że ma tam zarobić
    > jakieś dudki ;)

    Ale on CHCE taka "fajna bo amerykanska" :) a nie z Polbanku. I co mu
    zrobisz?

    No nic, ja nadal mysle jak to zrobic. I to zgodnie z prawem. :)

    Miliony "nielegalnych" jakos placa - ale obawiam sie, ze wchodza w gre
    falszywe SSN.

  • 65. Data: 2009-03-09 10:35:18
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 04:10, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2009-03-08, kashmiri <x...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W tym, że osoba której odpisujesz ma ustawione kodowanie
    > quoted-printable, zamiast 8-bit.

    Jak to dziala? Innym, ktorzy odpisuja "osobie", znaczki > przechodza
    bez problemu.
    Jak widac zreszta.

  • 66. Data: 2009-03-09 14:19:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-09, bradley.st <b...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Jak to dziala? Innym, ktorzy odpisuja "osobie", znaczki > przechodza
    > bez problemu. Jak widac zreszta.

    Bo to jest problem Outlook Expressa. Nie potrafi zawinąć cytatów jeśli
    wiadomość na którą odpowiadasz była zakodowana przy użyciu
    quoted-printable (np. Twoje wiadomości).

    Inne czytnki z tym problemu nie mają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 67. Data: 2009-03-09 14:23:57
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 10:19, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Bo to jest problem Outlook Expressa. Nie potrafi zawinąć cytatów jeśli
    > wiadomość na którą odpowiadasz była zakodowana przy użyciu
    > quoted-printable (np. Twoje wiadomości).
    >
    > Inne czytnki z tym problemu nie mają.

    Czy JA to moge zmienic, czy rozmowca?

  • 68. Data: 2009-03-09 16:05:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Czy JA to moge zmienic, czy rozmowca?

    Osoba uzywajaca OE powinna byc w stanie zmienic czytnik :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 69. Data: 2009-03-09 16:40:54
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Osoba uzywajaca OE powinna byc w stanie zmienic czytnik :-)

    Wczesniej uzywalem Windows Live Mail, ale odkad wlaczyli dostep przez POP3
    do hotmaila, ustawilem sobie mail fetching z gmaila i wrócilem do starego,
    niezawodnego OE. Przyznaje, ze nigdy wczesniej nie mialem tego problemu. Czy
    to zaczelo sie, odkad ludzie zaczeli uzywac do usenetu tej porazki zwanej
    Google Groups?

    k.

  • 70. Data: 2009-03-09 17:27:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <x...@g...com> writes:

    > Wczesniej uzywalem Windows Live Mail, ale odkad wlaczyli dostep przez
    > POP3 do hotmaila, ustawilem sobie mail fetching z gmaila i wrócilem do
    > starego, niezawodnego OE.

    To taki zart, jak rozumiem.

    > Przyznaje, ze nigdy wczesniej nie mialem
    > tego problemu. Czy to zaczelo sie, odkad ludzie zaczeli uzywac do
    > usenetu tej porazki zwanej Google Groups?

    Nie. Problemy z OE zaczely sie wtedy, gdy ludzie zaczeli po raz pierwszy
    uzywac tego oprogramowania.

    Chocby takie trywialne problemy, niemozliwe dla wielkiej korporacji
    do rozwiazania w ciagu chyba juz nastu lat - widzisz ponizej jakis
    zalacznik? Bo nie ma tam zadnego - tylko dwa slowa, "begin" oraz
    "qwerty" (zakladajac ze to drugie jest slowem):

    begin qwerty
    --
    Krzysztof Halasa