  • 21. Data: 2011-06-30 19:32:19
    Temat: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-06-30 00:14, Waldek wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > Nie znam tego pana, ale az zagladnalem z ciekawosci na bloga
    > i widze wpis jak dla mnie lekko trącący myszka ... o bankomatach ze zlotem
    > Pomysl przewinal sie blisko rok temu, nawet Discovery film nakrecilo ;P
    > a na dowod link z data artyk.
    > http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,Zamien-gotowke-
    na-zloto-w-bankomacie,wid,12266654,wiadomosc.html?ti
    caid=1c930

    > tak wiec to wcale nie Turcy sa tacy "innowacyjni" ;)

    Chyba jednak sa. To co pokazujesz (pisalem o tym przeciez we wpisie) to
    nie bankomat, a "maszyna vendingowa" do sprzedazy sztabek zlota. Turcy
    wykorzystuja zwykly bankomat (stad tylko te 1 i 1,5 gramowe sztabki), a
    nie maszyne ze zlotem.
    A ze dziennikarze niekoniecznie widza roznice, to pisza bankomat - w
    samym tekscie widzisz, ze mozna placic lokalna waluta, ale bedzie mozna
    placic karta kredowa.

    a) widziales bankomat, w ktorym sie placi (no dobra, wplatomat ;)
    b) karta kredytowa czy platnicza? Jesli dla redaktora to zadna roznica,
    to ja nie mam zadnych pytan ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 22. Data: 2011-06-30 19:38:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-06-29 22:59, news.home.net.pl wrote:
> [...]
    > nie ma mowy, że w zestawie znajduje się gwarancja a jedynie sam telefon.
    > Na moje pytanie dlaczego dostałem ładowarkę i baterię skoro regulamin
    > nie przywidywał tych elementów nie uzyskałem odpowiedzi. Po wielu
    > rozmowach i mailach w końcu zostałem zapewniony, że gwarancja zostanie
    > wysłana i następnie, że została wysłana, jednak nigdy do mnie nie
    > dotarła. Nie otrzymuję również odpowiedzi na maile.
    > Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób.
    > Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.

    Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.
    Mimo wszystko trudno jest w tak duzej instytucji (27 tysiecy osob) byc
    perfekcyjny. Ale warto to zmieniac.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 23. Data: 2011-06-30 19:42:40
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
    > http://www.bankowymokiem.pl
    >
    > serdecznie zapraszam! :))

    I?
    Kandydujesz do Sejmu?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2011-06-30 21:15:22
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-30 21:25, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > temat dostalem ciekawy (rewitalizacja SKO), to i czasu bylo mniej.

    Czy chodzi (nie chce się wierzyć) o Szkolne Kasy O. ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 25. Data: 2011-06-30 21:20:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > b) karta kredytowa czy platnicza? Jesli dla redaktora to zadna roznica,
    > to ja nie mam zadnych pytan ;)

    tacy niestety niektórzy są i to jest straszne...brak elementarnej wiedzy
    powala ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2011-06-30 23:06:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) :

    > a) widziales bankomat, w ktorym sie placi (no dobra, wplatomat ;)

    Walutomat się łapie? ;-)
    Widziałem. I nie od razu załapałem co to jest - "Wymiana walut jest
    za rogiem". A za rogiem nic nie ma. Tylko 2 bankomaty, w tym jeden
    "dziwny".

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 27. Data: 2011-07-01 01:49:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2011 23:15, Maruda pisze:

    > Czy chodzi (nie chce się wierzyć) o Szkolne Kasy O. ?

    Ano o to biega. Sprzedaż nie idzie, to trzeba dilować w szkołach. Takie
    czasy kryzysu panie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2011-07-01 21:28:20
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-06-29 23:26, Wojciech Nawara pisze:

> [...]
    > studiował kierunki związane z bankowością, tutaj cieszył się swoją
    > magisterką, później zrobił doktorat z pogranicza PRu i e-bankowości, to
    Do dziś mi wisi piwo. :)
    PS Cholera, nie pamiętam już za co... ta skleroza...
    Ale na pewno w historii pbb to jest...

  • 29. Data: 2011-07-02 11:28:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-06-30 23:15, Maruda wrote:

    > Czy chodzi (nie chce się wierzyć) o Szkolne Kasy O. ?

    Tak, tak :) Z ksiazeczki papierowej w internet i komorke z wlasnm
    systemem transakcyjnym dla dzieciakow <13 lat :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 30. Data: 2011-07-02 11:40:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-07-01 03:49, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ano o to biega. Sprzedaż nie idzie, to trzeba dilować w szkołach. Takie
    > czasy kryzysu panie.

    Sprzedaz idzie, bank przestal byc dawca, jest biorca, bo Ci klienci
    przychodza z innych instytucji. Zyski tez sa ok.

    A SKO trudno nazwac pozyskiwaniem klienta (chyba, ze w perspektywie 10 -
    20 lat, co nie oszukummy sie - efekty beda "nie za mojej kadencji").

    To raczej przewaga wizerunkowa nad konkurencja. Oraz pokazanie, ze PKO
    tez potrafi ;) Bo bedzie to pierwsze w Polsce, a pewnie i jedno z
    nielicznych takich rozwiazan w Europie - konto SKO dla dzieciakow w
    wieku 6-13.

    A do tego program edukacyjny - najwiekszy w Polsce. 150 tysiecy czlonkow
    SKO mamy obecnie, w szkolach w ktorych dzialamy uczy sie w sumie ponad
    350 tysiecy dzieci (a program edukacyjny oczywiscie jest dla wszystkich).

    Rozwiewajac watpliwosci - za free, z wlasnym systemem transakcyjnym, z
    nauka oszczedzania w srodku, oprocentowanie 4,5%, z numerem NRB.

    No - i to tez jest "ten zly" bank. A ja sie ciesze, ze wlasnie m.in. za
    to odpowiadam ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/