eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Date: Mon, 06 Jul 2009 17:21:45 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <h2t4r5$v0v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907nb-0.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1246893734 31775 213.158.199.68 (6 Jul 2009 15:22:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jul 2009 15:22:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493145
    [ ukryj nagłówki ]

    Właśnie byłem w Citi celem spersonalizowania swojej KK. Obsługa zero
    zainteresowania. Jedynie jakiś praktykant przejawiał minimalną
    inicjatywę, szkoda że nic nie wiedział i ze wszystkim latał do
    "doradców". Doradcy jako, że było kilka minut po 16 (a placówka czynna
    do 17) szykowali się już do domów, bo ewidentnie nie chciało im się
    cokolwiek robić. Po wielkim koncylium jak dokonać takowej operacji
    wręczono mi czystą kartkę aby spisał swoje żądanie i dołączył zdjęcie
    (przykleił na ślinę?). Dodatkowo polecono mi wpisać PEŁNY numer swojej
    karty czego oczywiście odmówiłem. Ostatecznie przyjęto więc dyspozycję
    bez numeru karty ale powiedziano, że cyt. "niewiadomo czy przejdzie".

    Następnie chciałem jeszcze zaktualizować adres korespondencyjny.
    "Doradca" zmęczony życiem i klientami dał mi do zrozumienia, iż jestem
    intruzem i zajmuje mu cenny czas, w którym mógłby np umyć kubek.

    Doznałem lekkiego szoku, takiej obsługi to ja się mogę spodziewać na
    bazarze, a nie w poważnym banku, który kiedyś był znany z przyzwoitej
    jakości obsługi klienta.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1