eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokRe: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Data: 2009-07-06 15:24:36
    Temat: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Od: MK <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos wrote:
    > Właśnie byłem w Citi celem spersonalizowania swojej KK. Obsługa zero
    > zainteresowania. Jedynie jakiś praktykant przejawiał minimalną
    > inicjatywę, szkoda że nic nie wiedział i ze wszystkim latał do
    > "doradców". Doradcy jako, że było kilka minut po 16 (a placówka czynna
    > do 17) szykowali się już do domów, bo ewidentnie nie chciało im się
    > cokolwiek robić. Po wielkim koncylium jak dokonać takowej operacji
    > wręczono mi czystą kartkę aby spisał swoje żądanie i dołączył zdjęcie
    > (przykleił na ślinę?). Dodatkowo polecono mi wpisać PEŁNY numer swojej
    > karty czego oczywiście odmówiłem. Ostatecznie przyjęto więc dyspozycję
    > bez numeru karty ale powiedziano, że cyt. "niewiadomo czy przejdzie".
    >
    > Następnie chciałem jeszcze zaktualizować adres korespondencyjny.
    > "Doradca" zmęczony życiem i klientami dał mi do zrozumienia, iż jestem
    > intruzem i zajmuje mu cenny czas, w którym mógłby np umyć kubek.
    >
    > Doznałem lekkiego szoku, takiej obsługi to ja się mogę spodziewać na
    > bazarze, a nie w poważnym banku, który kiedyś był znany z przyzwoitej
    > jakości obsługi klienta.
    >
    >
    Zlozyles jakies zazalenia na stan uslug?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1