eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i reklamacje - wesola konsultantkaRe: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Date: Thu, 9 Aug 2007 10:22:40 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <f9eptf$s5v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f9ejev$sh0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: okr42.gamma.furrynet.org
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1186654960 28863 172.20.26.242 (9 Aug 2007 10:22:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Aug 2007 10:22:40 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztofsf
    X-Forwarded-For: 172.20.6.65
    X-Remote-IP: okr42.gamma.furrynet.org
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422606
    [ ukryj nagłówki ]

    Sebastian <m...@m...com> napisał(a):

    > Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    > wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
    >
    > Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    > inaczej.
    > Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)

    popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
    wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
    wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1