  • Data: 2012-07-17 01:03:33
    Temat: Dobre SyneCki... Dbają o mnie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    SyneCek najmłoDSy (mam go z mym ojcem) przysłał mi kartkę
    z wakacji... Znaczy -- pamięta o mnie... A dwaj młodsi
    przysłali mi pieniążki z obrotów karcianych... Wolałbym,
    aby moi SyneCkowie nie grali w karty? Aby zarabiali jakoś
    inaczej? Ja też zarabiałem na grze w karty... Miliony
    złotych tak zarabiałem...

    http://leszekc.w.tkb.pl/ekonomia11.jpg
    eneuel.eu/ekonomia11.jpg <-- tak nie idzie...

    No nic, jakoś to będzie... Przeżyłem upadek komunizmu,
    przeżyję być może i upadek wojtyłyzmu... Ale już wiem
    o tym, że cokolwiek przeżyję, hipokryzja mnie też przeżyje. :)

    Chciałby kiedyś zwiedzić Corregidor...
    Ostatnią bazę wojenną Ameryki na Filipinach.

    Wiem, jak wygląda, znam jej historię, znam pisownie :)
    jej Imienia i od dziesięcioleci marzę o jej zwiedzeniu,
    czy choćby o odwiedzeniu...

    -=-

    Przed laty moim rodzicom wyjaśniano, że ja jestem niepoważny,
    bo z tych Elitearnych kart nawet wróżyć nie można... 10 Mb/s
    wówczas było na dziennym porządku, ale już widać było i 100 Mb/s...

    Na uczelni pytano mnie, po co komu 100 Mb/s...
    A ja miałem osprzęt do tego w cenie niemal takiej samej jak do 10 Mb/s...

    Dziś już wiadomo o tym, kto wygrał spór

    miedź

    czy

    być, znaczy WiFi...

    Dziś WiFi sięga rzędu 1.3 Gb/s a krótkodystansowe łącza dają 10 Gb/s...
    APka 150 Mb/s wkrótce można będzie wygrzebać ze śmietnika...

    [Boże!! jak mnie to cieszy!!!]

    Miedź niby też ma w ofercie 10 Gb/s, ale chyba nadal w powijakach...

    1 Gb/s miało sens 12 lat temu. Wówczas nalegałem, aby takie sieci zbudować.
    Uśmiechano się tylko... Mielibyśmy tam wszystko -- z telefonem i TV łącznie.
    Moje plany były zbyt śmiałe? IMO nie -- zbyt łaskawe dla ludzi/klientów/odbiorców...
    Ja chciałem dawać im tanio, aby brali to masowo tak, jak ja dziś kupuję w galeriach
    handlowych...

    -=-

    Co to jest przelew natychmiastowy w SyneCkowym wydaniu?
    Albo inaczej -- ile to kosztuje? Jest za free?

    -=-

    Dziś już wiadomo, kto wygrał? -- LTE. :)
    I chwała Bogu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'