  • 21. Data: 2009-07-16 14:28:27
    Temat: Re: Dziś 2000 :)
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h3nb9u$a4t$1@news.onet.pl...

    > Kolego kogo nazywasz amatorem.......???
    > Idziemy na 2000pkt czy Ci sie podoba czy nie.....
    > rynek na razie rozjezdza mocno niedzwiadki.......
    > maszyna ruszyła.......
    >
    > pzdr
    > Dars

    Dars ja nie mówiłem o Tobie tylko ogólnie.

    Pzdr

  • 22. Data: 2009-07-16 15:39:29
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Te -3% na swigu to jakaś bzdura była, też miałem w NOL-u

    A na koniec prawie na zero wyszło.

  • 23. Data: 2009-07-16 18:13:50
    Od: "dwig" <d...@o...pl>

    > Myślę że dziś będzie ten dzień  - zaliczymy 2000.
    >
    > Moim zdaniem to dopiero początek hossy --- nikt nie wierzy.
    > 2300-2400 do końca lipca.
    >
    > pozdrawiam
    > tes
    Poziom 2300-2400 nie jest wcale poziomem na wyrost. Jeśli chodzi o czas to
    trochę może być trudno ale z drugiej strony ciekawą datą na jakiś zdecydowany
    odwrót to 4,5.sierpnia 2009 (czy szczyt czy dołek to już trudno ustalić).Faktem
    natomiast jest że dzisiejszy wzrost został zatrzymany na 61.8 zniesienia
    ostatnich spadków, świeca po dzisiejszej sesji ma dłuższy górny cień i w
    przypadku ewentualnych jutrzejszych spadków decydujący będzie poziom ok 1867 na
    WIG20. Zejście po niżej będzie oznaczało zamknięcie luki i kontynuacje spadków.
    Czas pokaże jednak tak czy inaczej należałoby pomacać okolice dołka z lutego.

    www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
    Czy bessa to już przeszłość?

  • 24. Data: 2009-07-17 08:34:33
    Temat: Re: Dzi? 2000 :)
    Od: "Miron A. Kajfasz" <f...@p...tv>

    > Myślę że dziś będzie ten dzień - zaliczymy 2000.
    >
    > Moim zdaniem to dopiero początek hossy --- nikt nie wierzy.

    To prawda. Ja obstawialem dokladnie odwrotnie

    --
    tryb internetowy