  • 11. Data: 2009-07-16 12:31:54
    Temat: Re: Dziś 2000 :)
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3n2l3$i1s$1@news.onet.pl...

    > A ja myślę, że nie :P

    Dane o zasiłkach lepsze od prognoz, chyba idziemy w górę.

  • 12. Data: 2009-07-16 12:35:50
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

  • 13. Data: 2009-07-16 12:47:07
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Krzychu" <K...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wszedzie to chyba, napisalibyscie cos pewnego :)

    Proszę bardzo: śmierć i podatki ;-)

  • 14. Data: 2009-07-16 13:22:46
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Lip, 14:35, "Krzychu" <K...@g...pl> wrote:

    > wszedzie to chyba, napisalibyscie cos pewnego :)

    Na pewno to ja się dziś zamykałem :)
    Nie daje mi spokoju OIL i EURUSD, nie idą za indeksami.

    A jak dojdziecie dziś do 2000, to się wkurzę, że ja wyskoczyłem :) :)

  • 15. Data: 2009-07-16 13:25:55
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    macieks wrote:

    > A jak dojdziecie dziś do 2000, to się wkurzę, że ja wyskoczyłem :) :)

    Nie dojdą. Ile można? :P

  • 16. Data: 2009-07-16 13:26:52
    Od: "RySZARd" <ryszardszarspam,@restauracja-casablanca.spam.pl>

    swig80 już - 3%
    zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

    pozdrawiam
    RySZARd

    4247 (20090715) __________

  • 17. Data: 2009-07-16 13:51:59
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Dotkniemy sobie albo i nie i cześć pracy, no problem a wskaźniki to mogą
    > być
    > rozgrzane do czerwoności przez kilka tygodni. W trendzie amatorzy gapią
    > się
    > w te wskaźniki jak sroka w lustro a jak zaczną ich dotykać to się poparzą
    > taki skutek tego.

    Kolego kogo nazywasz amatorem.......???
    Idziemy na 2000pkt czy Ci sie podoba czy nie.....
    rynek na razie rozjezdza mocno niedzwiadki.......
    maszyna ruszyła.......

    pzdr
    Dars

  • 18. Data: 2009-07-16 14:20:30
    Temat: Re: Dzi? 2000 :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jul 2009 15:26:52 +0200, w <h3n9qt$69s$1@news.onet.pl>, "RySZARd"
    <ryszardszarspam,@restauracja-casablanca.spam.pl> napisał(-a):

    > swig80 już - 3%
    > zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

    A jednak pięknie ogólnie i całkowicie wyszliśmy na 0 :).

  • 19. Data: 2009-07-16 14:22:53
    Od: iktorn <n...@e...com>

    RySZARd pisze:
    > swig80 już - 3%
    > zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy
    >
    > pozdrawiam
    > RySZARd

    Te -3% na swigu to jakaś bzdura była, też miałem w NOL-u

  • 20. Data: 2009-07-16 14:23:09
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    A jednak pięknie ogólnie i całkowicie wyszliśmy na 0 :).

    tak na 0 ale nie zapominaj że tak od 25-38 niedzwiadki dostały
    w dupe i teraz płacza.........

    pzdr
    Dars