eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - odwołanie zleceniaEurobank - odwołanie zlecenia
  • Data: 2009-07-02 07:56:05
    Temat: Eurobank - odwołanie zlecenia
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Taka mała przygoda z Eurobankiem... Zachciało mi się skorzystać z
    jednorazowego zlecenia i na ostatni dzień spłaty KK złożyłem zlecenie na
    przelew. Dzień wcześniej były środki.
    Rano ok. 6:20 wchodzę i lipa. Kasa jest, zlecenie nie wyszło. Spieszyłem się
    do pracy, a wiadomo jak to ze zleceniami w Eurobanku bywało, więc zrobiłem
    ręcznie przelew. Konto wyzerowałem. Zlecenie USUNĄŁEM. I poszedłem do pracy.
    Po powrocie ciekawa sprawa - przelew wyszedł podwójnie. Eurobank najpierw
    zasilił mi konto lokatami, które się zakończyły, potem zrealizował USUNIĘTE
    zlecenie. No więc złożyłem reklamację. Odpowiedź była taka, iż wszystko jest
    zgodne z procedurami. Aby usunąć zlecenie trzeba to zrobić dzień wcześniej.
    Nie ma możliwości usunięcia zlecenia on-line. Jedyną możliwością
    zablokowania go jest zerowe konto, jednak bank najpierw zasila je kwotą z
    lokat, zatem tu trzeba uważać. Osobiście pierwszy raz spotykam się z taką
    procedurą, w której przelew przyszły, który NIE wyszedł nie może być
    odwołany.

    --

    Pozdrawiam
    Szymon


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1