  • Data: 2009-07-02 09:59:48
    Temat: Re: Eurobank - odwołanie zlecenia
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W BRE sytuacja jest taka, że jest podejmowana jedna próba wykonania
    > przelewu > (podobnie chyba w przypadku zlecenia stałego, nie wiem bo nie
    > używam tego) I sesją, w razie braku środków przelew zostaje nieodwracalnie
    > anulowany.

    I też to jest lepsze rozwiązanie.

    > EB ma to chyba rozwiązane inaczej. Albo zlecenia stałe wychodzą ostatnią
    > sesją albo może jest podejmowanych kilka prób? Nie wiem. Czy to była jakaś
    > szczególna sytuacja, że się tego dnia lokata kończyła? Czy to może jakaś
    > lokata typu o/n?

    Nie, nie wyszły ostatnią sesją. W reklamacji pisemnej będę miał wszystko
    podane, z godzinami logowania włącznie. Już 3 tydzień trwa rozpatrywanie
    reklamacji.
    EB ma tak, że np. robisz przelew między swoimi kontami i potrafi on "iść"
    czasami parę godzin. Spłata karty z KO w EB czasami trwa także kilka dni,
    zanim limit się odnowi i będzie widoczny w systemie. Ogólnie system EB ma
    wad sporo - niestety.

    Nie była to szczególna sytuacja. Po prostu lokata się zakończyła i zeszła na
    konto. Ale nie o 0:01 tylko w okolicach 6:30.

    > Naturalnie masz rację, że warto by to rozwiązać inaczej, bo tak jak jest,
    > jest to dezinformujące.

    W praktyce nie da się z tego korzystać, jeśli ktoś dużo przelewów robi z
    datami przyszłymi. W życiu bym się nie połapał, które zlecenia są jeszcze do
    odwołania, jakie już nie, ale nie wyszły, jakie już wyszły, a do tego
    jeszcze czy mi się konto nie zasili jakąś lokatą, gdy będę chciał "odwołać"
    zerowy stan ustawiając... cyrk na kółkach. Chyba tylko realizacja "on-line"
    zapewnia jako takie panowanie nad finansami.