  • Data: 2009-07-02 09:56:16
    Temat: Re: Eurobank - odwołanie zlecenia
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lip, 11:25, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

    > Oczywiście masz rację. Ale zauważ, że gdyby tak właśnie było w EB nie
    > zaistniałby problem. O 6:20 sprawdzam rachunek, kasy nie ma, zlecenie jako
    > zrealizowane, szafa gra. Problem powstał, bowiem zlecenie NIE zostało
    > zrealizowane. Stąd jego odwołanie (w BRE można odwołać, jeśli jest kasa na
    > koncie) i realizacja przelewu. Zabezpieczyłem się maksymalnie - zerowy stan
    > konta, bo minusowego nie można zrobić ;-) Niemniej EB najpierw sobie je
    > zasilił z lokat, a potem puścił odwołane zlecenie.

    Zasilil z lokat czy z kont oszczednosciowych?
    Jesli z lokat, to ciekawe, czy obciazaja ewentualnymi kosztami
    zerwania?

    Natomiast zlecenie zrealizowane zostaloby kolo 8-ej - wtedy pierwsza
    sesja elixiru.

    Wogole widze, zw w EB "jutro" staje sie "dzis" kolo 23-ej. Juz wtedy
    nie mozna zrobic zlecenia przyszlego z data jutrzejsza.

    Caly czas denerwuje mnie to,m ze przxy usunieciu zlecenia
    (niewymagajacego innej poza zalogowaniem na konto autoryzacji) nie
    pozostaje zaden slad tej operacji w historii. Zlecenie znika jakby
    nigdy nie powstalo.