eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFederacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków PolskichFederacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich
  • Data: 2010-03-28 18:39:34
    Temat: Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    w przypadku reklamacji towaru w sklepie, konsument może korzystać
    z bezpłatnej porady i pomocy np. Konfederacji Konsumentów a oprócz
    tego może się poskarżyć np. w Państwowej Inspekcji Handlowej.

    w przypadku reklamacji w banku, komsument może poskarżyć sie w
    Komisji Nadzoru Finansowego (która i tak banku do niczego nie
    przymusi, na każde postępowanie arbitrażowe bank musi się zgodzić),
    odpowiednika Konfederacji Konsumentów po prostu nie ma, nie istnieje

    Czy moja wiedza jest aktualna? może czegoś nie wiem, a instytucje
    broniące biznesowego lub indywidualnego klienta bankowości ISTNIEJĄ?