  • 81. Data: 2011-05-15 17:38:46
    Temat: Re: Fundusze vs WIG
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:q5pe24q8vxr0.chivzymhiex0$.dlg@40tude.net...

    > A jajco ;) Człowiek się napisał napieprzył a Ty jedno zdanie a włąsciwie
    > równowaznik zdania ;)

    żeby się odnieść zabrakło mi tej jednej informacji
    pytam treściwie a nie na pół strony, dla czytelności

  • 82. Data: 2011-05-15 17:41:29
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    zresztą nie intersuje mnie kompletnie żeby ktoś zarządzał moją kasą nie
    ponosząc za to odpowiedzialności, szkoda gadać
    bez odpowiedzialności za powierzoną kasę i straty nie ma najmniejszych szans
    na sensowny wynik

  • 83. Data: 2011-05-15 18:16:13
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 19:41:29 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > ponosząc za to odpowiedzialności, szkoda gadać
    > bez odpowiedzialności za powierzoną kasę i straty nie ma najmniejszych szans

    No to pejcz w łapę i lejesz zarzadzającego przy każdej okazji.
    A serio. Nie przejmuj się za bardzo bo nie ma zadnego zarzadzania. Fund
    kupuje to co inne fundy a calosc dekoruje paroma obligacjami, żeby wahania
    były mniejsze i trzyma sobie po wieczne czasy. Nic Ci sie nie stanie bo nie
    ma zarzadzania wiec nie ma ryzyka pokusy. Pozostaje tylko ryzyko rynkowe
    ale to juz Twoja glowa zeby wyplacic w odpowiednim momencie.

  • 84. Data: 2011-05-15 18:42:56
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > nie ma zarzadzania wiec nie ma ryzyka pokusy. Pozostaje tylko ryzyko
    > rynkowe ale to juz Twoja glowa zeby wyplacic w odpowiednim momencie.

    To, że fundusz akcji kupuje obligacje to tylko Twoje przypuszczenie.
    Hipoteza, która wyciągnąłeś na podstawie obliczania rentowności. Potrafisz
    tę hipotezę czymś poprzeć? Nie wiem jaki fundusz akcji analizowałeś. Każdy
    fundusz działa w oparciu o statut. Statuty czystych funduszy akcji nie
    przewidują posiadania obligacji. Chyba powinieneś wymyślić inne uzasadnienie
    do swojej teorii bardziej trzymające się weryfikowalnych faktów. Jeżeli
    znalazłbyś obligacje w portfelu funduszu akcji wbrew statutowi to byłby
    powód by taki fundusz zamknąć z powodu nieprzestrzegania własnego statutu.

  • 85. Data: 2011-05-15 19:19:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 20:42:56 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > powód by taki fundusz zamknąć z powodu nieprzestrzegania własnego statutu.

    Czy ja ciągle muszę udowadaniać ze nie jestem wielbłądem. Płacą mi za to
    czy jaki grzyb?
    Mam nadzieje ze koledzy fundu sie nie obrażą ;)

    http://www.union-investment.pl/docme/downloads/polen
    /polish/29233cf8d90cc3a053518baab1e41c29.0.0/Jednost
    kowe_sprawozdanie_finansowe_subfunduszu_UniKorona_Ak
    cje.pdf

    Nie wiele tego już mają ale jednak. Możesz porównać z rokiem 2009 mieli
    znacznie więcej. Strony od 6 wzwyż.

  • 86. Data: 2011-05-15 19:44:50
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    _finansowe_subfunduszu_UniKorona_Akcje.pdf

    > Nie wiele tego już mają ale jednak. Możesz porównać z rokiem 2009 mieli

    Na stronie 2 widzę kwity depozytowe jako 0,23% całości aktywów. Dodać
    jeszcze trzeba inne na 1,11% i 12,34% gotówki. Masz racje to w całości
    usprawiedliwia Twoje wyliczenia i wnioski. Nie miałem racji. Maja obligacje.
    Wyszedłem na głupka.

  • 87. Data: 2011-05-15 20:00:16
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    > usprawiedliwia Twoje wyliczenia i wnioski. Nie miałem racji. Maja obligacje.

    Nie ironizuj Pamiętaj że moje obliczenia dotyczą lat 2005 - 2009. A to co
    widziałeś to chyba grudzien 2010. Jak Cie to az tak bardzo niepokoi zawsze
    możesz sprawdzić ile wtedy mieli obligacji zamiast udawać głupa. Zreszta
    nic mnie nie obchodzi czy mają obligi czy depozyty czy kurnik zamieszkiwany
    przez psy rozpłodniki. Wazne jest ze maja coś bezpiecznego, oprócz akcji -
    o to chodzi w mojej wypowiedzi.

  • 88. Data: 2011-05-15 20:06:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > zamieszkiwany przez psy rozpłodniki. Wazne jest ze maja coś bezpiecznego,
    > oprócz akcji - o to chodzi w mojej wypowiedzi.

    Być może ta różnica, którą wyłapałeś to gotówka na płynność. Ja chciałem
    pokazać, że to nie jest element strategii inwestycyjnej.

  • 89. Data: 2011-05-15 20:12:52
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 22:06:31 +0200, totus napisał(a):

    > Być może ta różnica, którą wyłapałeś to gotówka na płynność. Ja chciałem
    > pokazać, że to nie jest element strategii inwestycyjnej.

    Tak właśnie. Gotówka, bony skarbowe, obligi cokolwiek. BTW z tego co ja
    wiem to chyba każdy fund akcyjny rezerwuje sobie minimum 20% na obligi itp.
    Inaczej nie mógłby funkcjonować.

  • 90. Data: 2011-05-15 20:49:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > ma zarzadzania wiec nie ma ryzyka pokusy. Pozostaje tylko ryzyko rynkowe
    > ale to juz Twoja glowa zeby wyplacic w odpowiednim momencie.

    dziwne jest to co piszesz w kontekście naszych poprzednich dyskusji

    co do mojej głowy, dzięki niej nie wpłaciłem do żadnego fundu oprócz
    przymusowego i nie mam zamiaru