  • 11. Data: 2005-05-06 05:13:33
    Temat: Re: Jak kradnie MULTIBANK!!!
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-05, Alcatras <a...@o...pl> wrote:

    > Niebylo by tu nic dziwnego , a tu miesiac temu prawie 3 lata od tej calej
    > historii z ponownym podeslaniem umowy przychodzi WEZWANIE DO ZAPLATY na sume
    > prawie 100 PLN za prowadznie konta i karna oplata za debet. hehehehehe

    Oj musisz mieć ciekawą historię w BIK'u :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 12. Data: 2005-05-06 07:13:08
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Alcatras" <a...@o...pl> wrote in message
    > Czy oni mysla ze jestem frajerem?

    Tak myślą - każdy pracownik tam zapewne zna Cię doskonale! Powiem więcej -
    to jest SPISEK. Uważaj! ONI czyhają na Twoje P I E N I Ą D Z E .......

    pzdr
    topjes

  • 13. Data: 2005-05-06 08:29:00
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Peet napisał(a):

    > Przecież on nawet umowy nie podpisał, więc z czego miał rezygnować?

    A tak czysto teoretycznie... pytam bo oczywiście z lenistwa nie chce mi
    się sprawdzać... Jest gdzieś napisane, że umowa o prowadzenie rachunku
    bankowego musi być zawarta na piśmie pod rygorem nieważności?

    pozdrawiam

    Zbyszek

    PS. Tak wiem, pozostaje jeszcze kwestia weryfikacji prawdziwości danych
    klienta.

  • 14. Data: 2005-05-06 08:57:01
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):
    > A tak czysto teoretycznie... pytam bo oczywiście z lenistwa nie chce mi
    > się sprawdzać... Jest gdzieś napisane, że umowa o prowadzenie rachunku
    > bankowego musi być zawarta na piśmie pod rygorem nieważności?

    z lenistwa nie sprawdzam ;) , ale chyba nie

    KG

  • 15. Data: 2005-05-06 09:01:37
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    kam napisał(a):

    > z lenistwa nie sprawdzam ;) , ale chyba nie
    >
    > KG

    Tak. Art.54 ust.1 Prawo Bankowe.

  • 16. Data: 2005-05-06 09:06:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):

    > A tak czysto teoretycznie... pytam bo oczywiście z lenistwa nie chce mi
    > się sprawdzać... Jest gdzieś napisane, że umowa o prowadzenie rachunku
    > bankowego musi być zawarta na piśmie pod rygorem nieważności?

    Prawo bankowe.

  • 17. Data: 2005-05-06 09:10:37
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    wizardx12 napisał(a):

    > Tak. Art.54 ust.1 Prawo Bankowe.

    Małe sprostowanie. Nie ma rygoru nieważności (forma ad probationem) -
    nie zawarcie umowy na piśmie nie skutkuje nieważnością umowy, a jedynie
    utrudnieniami dowodowymi.

  • 18. Data: 2005-05-06 09:21:15
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    wizardx12 napisał(a):