  • 21. Data: 2010-03-16 20:00:33
    Temat: Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:Xns9D3DD3E031195budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    > Az strach sie bac.
    > Ty tak na serio? Na pl.biznes.banki?
    > Idz na *samochody albo *psychologia!

    Albo pl.soc.dzieci.starsze ;-)

  • 22. Data: 2010-03-16 20:26:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Tomasz Chmielewski t...@n...wpkg.org ...

    > mam rozumiec, ze żądania komornika ignorują pozostałe banki, które blokują
    > kwote, o która wnosi komornik a nie kwote*ilosc kont?

    to zależy o co wnosi komornik.

    czy o zablokowanie konta nr, czy o zablokowanie kont należących do osoby
    XYZ.

  • 23. Data: 2010-03-16 21:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > to zależy o co wnosi komornik.
    >
    > czy o zablokowanie konta nr, czy o zablokowanie kont należących do
    > osoby XYZ.

    a komornik moze wniesc o zablokowanie kwoty wyzszej niz dług?
    Bo wnoszac o zablokowanie kwoty x na wszystkich kontach de facto cos
    takiego robi.
    Nie powinien wniesc o zablokowanie piniedzy na kontach delikwenta do kowty
    długu?

  • 24. Data: 2010-03-17 06:33:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > a komornik moze wniesc o zablokowanie kwoty wyzszej niz dług?
    > Bo wnoszac o zablokowanie kwoty x na wszystkich kontach de facto cos
    > takiego robi.

    De facto nie.

    > Nie powinien wniesc o zablokowanie piniedzy na kontach delikwenta do kowty
    > długu?

    Czyli co, delikwent ma 100 kont, to zajmuje się 100 razy po 5zł? I
    jak na konto wpłynie 5zł, to zabiera mu się tylko 5zł?

    Jeśli na kontach są pieniądze, to w sumie komornik zabiera tyle, ile
    wynosi tytuł wykonawczy. Ale jeśli konta są puste, to każde z nich jest
    potencjalnie zajęte na kwotę długu, a że bank w systemie zapisuje sobie
    "-500" przy każdym koncie, to nie oznacza, że tyle zajął. Z oczywistych
    względów zajęcie na pustym koncie=0.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-03-17 07:56:51
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:38:14 -0500, witek napisał(a):

    > zajęli co im kazali.

    Nieprawda. Widziałeś takie pisemko, czy tak sobie bajdurzysz?
    --
    marcin

  • 26. Data: 2010-03-17 08:40:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zly pisze:

    > Nieprawda. Widziałeś takie pisemko, czy tak sobie bajdurzysz?

    Zwykle zajmuje się wszystkie rachunki w banku, nawet w przypadku
    niewskazania numeru. Czy tutaj jest inaczej?

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2010-03-17 09:33:58
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 09:40:40 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Zwykle zajmuje się wszystkie rachunki w banku, nawet w przypadku
    > niewskazania numeru. Czy tutaj jest inaczej?

    (...)Wzywa się bank aby bez zgody organu egzekucyjnego nie dokonywał wypłat
    z rachunków bankowych lecz bezzwłocznie przekazał zajętą kwotę organowi
    egzekucyjnemu na pokrycie dochodzonych należności (...)

    Czyli owszem jest mowa o rachunkach, ale wyraźnie jest 'zajętą kwotę'
    --
    marcin

  • 28. Data: 2010-03-17 09:39:41
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Valdi pisze:

    > Ale pier...olisz!
    > Niedzielny kierowca się odezwał czy jak?

    nie jeżdżę bardzo dużo, ale te 20 tyś rocznie zrobię i dużo widzę na
    drogach. Nie raz miałem sytuacje awaryjne przez frajerów, którzy w dupie
    mają jakiekolwiek przepisy, np. wyprzedzanie na trzeciego na ciągłej
    linii, gdy z naprzeciwka w tym samym kierunku idzie pieszy, itp.

    W poście jest informacja że gość już nie pierwszy raz olewa zapłatę
    mandatów, no bo przecież w innych bankach nie zablokowali mu wszystkich
    kont.
    Sorry, ale nie mam oporów krytykować takich zachowań.
    Btw. kolego Valdi, czemu się tak irytujesz :)

    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-03-17 09:57:22
    Od: "elek" <e...@e...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów na
    > drogach...

    Zmobilizuje mnie, zmobilizuje .... do zamknięcia rachunków w tym gównianym
    banku i przeniesienia do takiego w którym szanują klientów.
    A z mandatem tez było ciekawie - jechałem 106 km z przyczepką - mogłem 70.
    Prędkość 106 potwierdzona zapiem w GPSie.
    Dostalem mandat za jeazde 126.
    Sprawa bez szans GPS nie jest dowodem przed sadem a poza tym bylo to pod
    Bartoszycami a sam jestem spod Katowic -
    trzeba bylo glupiemu ustapic bo musialbym na sprawy jezdzic przez caly kraj.

    Po prostu gowniana policja i gowniany mbank .... a ja jakos nie czuje sie
    przestepca

  • 30. Data: 2010-03-17 09:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > sobie "-500" przy każdym koncie, to nie oznacza, że tyle zajął. Z
    > oczywistych względów zajęcie na pustym koncie=0.

    czyli ta dyskusja dotyczy blokowania pienidzy ktorych fizycznie nie ma na
    koncie? To ja juz nic nie rozumiem.
    Imo powinno wygladac to tak:
    - bank blokuje kwote na rachunkach (pustych)
    - jak gdzies wplyna pieniadze, te sa blokowane dla komornika a pozostałe
    blokaty usuwane, badz zmniejszane, jezeli kwota, ktora wplyneła jest zbyt
    mała.