  • 31. Data: 2005-08-31 21:43:11
    Temat: Re: Jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > Ja jestem zdania, że wykorzystuje ponownie. Wręcz to wiem, ale dwóch kłóci
    > się ze mna, że je chyba poprostu utylizuje :)

    Jak głową o ścianę. Znajdź mi jedną osobę, która dostała używany token.
    To widać!

  • 32. Data: 2005-09-01 00:24:09
    Od: pb158 <p...@g...pl>

    fantomas napisał(a):
    > a widziałeś kiedyś token?
    > jak chciałbyś go przeprogramować?
    > pewnie można go rozmontować i próbować zczytać algorytm z chipa, ale wątpię,
    > żeby potem ten token działał.

    Jak to jak, jest specjalne urządzenie i np tokeny w BZWBK (nie wiem jak
    w tokenie vwbanku to jest zrobione) programuje się "bezdotykowo" zdaje
    się poprzez komunikacje na podczerwień z przodu tokena są wielkości
    małej diody LED odbiornik i nadajnik w urządzeniu do programowania jest
    to samo i tak to działa - jedno przystawia sie do drugiego uruchamia
    soft dla wtajemniczonych czyli banku..., żeby było śmiesznie podobnie
    programuje się elektroniczne podzielniki/liczniki ciepła doprimo picco
    instalowane na kaloryferach :) Same tokeny oraz urządzenie z softem do
    oprogramowania tokena można nabyć u producenta gdzieś na dalekim
    wschodzie , widziałem opisy urządzeń itp. czyli taką zwykłą ofertę
    handlową tego "towaru".

    Jak widać nie trzeba "tego" rozbierać żeby przeprogramować nawet nie
    trzeba niczego podłączać fizycznie kabelkiem.

    PZDR

  • 33. Data: 2005-09-01 09:09:00
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał:
    > Ja jestem zdania, że wykorzystuje ponownie. Wręcz to wiem, ale dwóch kłóci
    > się ze mna, że je chyba poprostu utylizuje :)

    Kolgo Przemku, jak ognia boisz się powiedzieć skad to wiesz. Pewnie, gdybyś
    sam dostał używany, to byś się przyznał wprost. a tak pewnie od kolegi
    ułyszałeś, że ciocia Twojego kolegi słyszała na bazarze, że sprzedawcy
    teściowa gdzieś usłyszała...

    Pozdrawiam,
    fantomas

  • 34. Data: 2005-09-01 09:17:33
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "fantomas" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sam dostał używany, to byś się przyznał wprost. a tak pewnie od kolegi
    > ułyszałeś, że ciocia Twojego kolegi słyszała na bazarze, że sprzedawcy

    Niestety nie, ale dobrze zauważyłeś, że nie mogę powiedzieć co się dzieje z
    tokenami używanymi.

    Ale zobacz:
    Napisał(a) pb158:
[...]

    Słuchaj ja nie chcę się tutaj sprzeczać, tylko nie rozumiem czemu Ty musisz
    wszystko sprowadzać do ironii i to co Ty powiedziałeś to tak musi być a
    zdanie innych masz w...

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 35. Data: 2005-09-01 09:18:48
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    A tak w ogóle to czy ta grupa służy do tego, żeby jeden wymądrzał się przed
    drugim, bo jeżeli tak to nie widzę sensu istnienia takiej grupy.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 36. Data: 2005-09-01 10:48:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-01 11:18- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemek, gdy pisał(a):
    > A tak w ogóle to czy ta grupa służy do tego, żeby jeden wymądrzał się przed
    > drugim, bo jeżeli tak to nie widzę sensu istnienia takiej grupy.

    To ją rozwiąż i załóż sobie nową

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 37. Data: 2005-09-01 12:36:19
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

> [...]
    musisz
    > wszystko sprowadzać do ironii i to co Ty powiedziałeś to tak musi być a

    żeby dyskusja była rzeczowa, potrzebne są argumenty. nie masz argumentów.

    Użytkownik "Przemek" cytował:
    > Ale zobacz:
    > Napisał(a) pb158:
    > [...] np tokeny w BZWBK (nie wiem jak
    > w tokenie vwbanku to jest zrobione)

    no właśnie, w BZWBK. a nie w VW.
    Marcin_P. napisał:
> [...]
    > sobie bateryjke wyciagnać. Elektronike to wyciągnąłem prawie cala ale
    > wyswietlacz niestety pęknąl.
    > Mozna czesciowo sie do niego dostac bez rozwalania, ma on takie male
    > wyciecie (zamkniete-przyklejone ale da sie oderwac) gdzie sa 6 albo 7
    > wyprowadzen elektroniki (chipa) 2 sa napeno podlaczone do beteryjki wiec
    > mozna zmezyc napiecie a pozostale to chyba programuja uklad. Jak zwarlem
    > jedno z wyprowadzen do + bateryjki to token zaczal migac napiosem OFF.
    > Wczesniej oczywiscie sam sie przelaczyl w ten stan.

    ja mówię pass tej dyskusji.

    Pozdrawiam,
    fantomas

  • 38. Data: 2005-09-01 13:40:05
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > diody LED odbiornik i nadajnik w urządzeniu do programowania jest to samo
    > i tak to działa - jedno przystawia sie do drugiego uruchamia

    W tokenach RSA SecurID jest 7 (chyba) styków umieszczonych z tyłu pod
    specjalną zaślepką.

  • 39. Data: 2005-09-01 14:11:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > Ale zobacz:
    > Napisał(a) pb158:

    Wszyscy zdrowi? Gdzie tokeny VWBD mają irdę?

  • 40. Data: 2005-09-01 14:25:36
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Wszyscy zdrowi? Gdzie tokeny VWBD mają irdę?

    Irdę mają tokeny Digipass 300 firmy Vasco używane w BZ WBK.