  • 21. Data: 2008-04-18 14:36:21
    Temat: Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    smE wrote:

    > Do bankowosci Eurobanku nie mam żadnych zastrzeżeń, no może poza tym, że
    > jak przeleję sobie pieniądze na konto w mBanku to dane adresata i nadawcy
    > są nie na swoich miejscach - w jednej linijce jest imię, nazwisko i ulica
    > :) Ale to takie kosmetyczne zastrzeżenie.
    >
    > Wszystko działa jak należy, strona nie jest przeładowana (mówie o obsłudze
    > konta przez internet) żadnymi flaszami czy innymi pierdołami. Token w
    > komórce jeszcze mnie nie zawiódł. Ogólnie to polecam.
    >
    > Nie, nie pracuję w Eurobanku :)
    popieram , token jest fajny - nie placisz nic za niego , a jednak
    oddzielne urzadzenie (wzgledy bezp. - wlamanie na kompa itd)

    Kumpel mial jakis problem z sesja (chodzilo o to , ze zbyt szybko mu
    sesje zamykalo , ale to btla kwestia firmowej sieci - ograniczenia
    admina ze wzgledow bezp.) - i nie bardzo mogl sie logowac z pracy - ale
    tak ogolnie to calkiem mile konto

  • 22. Data: 2008-04-18 14:52:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Kiedyś pytałem o to zakładanie w BGŻ - interlokutor w dyskusji na p.b.b.
    > napisał, że karta nie jest obowiązkowa a w ING direct ponoć obowiązkowa
    > jest.
    >
    > K.

    w ING online jest obowiązkowa, ale po jej otrzymaniu możesz z niej
    natychmiast zrezygnować ;-)
    i sprawa załatwiona

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2008-04-18 17:25:38
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    RobertS pisze:

    > w ING online jest obowiązkowa, ale po jej otrzymaniu możesz z niej
    > natychmiast zrezygnowaś ;-)
    > i sprawa załatwiona

    Każą podpisywać umowę o kartę? I czy tę umowę przesyłają pocztą czy każą
    się fatygować do oddziału?

    K.

    PS Właśnie dzwonili do mnie z centrali ING i oferowali KK z zawrotnym
    limitem 500 zł - opłata aktywacyjna za kartę 20 zł i 52 dni grace
    period. Mają ją przysłać pocztą i w ciągu 3 miesięcy mogę ją aktywować w
    oddziale po podpisaniu umowy, jeśli mnie najdzie ochota. Drugim listem
    przyjdzie PIN do niej. A i pani z marketolinii ING mówiła, że wymagane
    są stałe wpływy na rachunek.

  • 24. Data: 2008-04-18 18:04:53
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Krystek pisze:

    > Każą podpisywać umowę o kartę? I czy tę umowę przesyłają pocztą czy każą
    > się fatygować do oddziału?

    Wszystko zdalnie i korespondencyjnie. Umowę o kartę podpisujesz razem z
    umową o konto, ale możesz zaraz po otrzymaniu przesyłki zastrzec kartę i
    jej nie odnawiać. Wszystko można zrobić telefonicznie.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 25. Data: 2008-04-18 18:12:52
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Maverick pisze:

    > Eurobank - zona ma i chwali sobie ;)

    Testuję około miesiąca. Jak do tej pory bardzo OK. Karty nie trzeba
    brać. Token GSM działa bardzo dobrze (SE K750i) i jest za free.
    Oddział mam 100m od domu, brak kolejek (co prawda nie lubię łazić po
    oddziałach, ale raz w miesiącu muszę wpłacać kasę na konto. Wcześniej
    robiłem to w BZWBK, ale tam to kolejkowa tragedia).
    Jak do tej pory brak problematycznych spraw więc nieprzetestowane, ale
    na maile w poczcie wewnętrznej szybko odpowiadają.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 26. Data: 2008-04-18 18:21:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > umową o konto, ale możesz zaraz po otrzymaniu przesyłki zastrzec kartę i
    > jej nie odnawiać. Wszystko można zrobić telefonicznie.

    dokładnie tak, a wniosku o konto ING online nie złożysz bez wybrania karty:
    VE, Meastro lub z wlasnym zdjęciem
    ale jak ją dostaniesz to zastrzegasz i po sprawie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2008-04-18 21:50:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Kwi, 16:03, smE <n...@n...com> wrote:

    > Wszystko działa jak należy, strona nie jest przeładowana (mówie o obsłudze
    > konta przez internet) żadnymi flaszami czy innymi pierdołami.

    Osobiscie uwazam, ze strona jest ciezka - nie bardzo wyobrazam sobie
    awaryjne skorzystanie przez modem telefoniczny - ktos probowal?

    Poza tym nie mam zastrzezen.

  • 28. Data: 2008-04-19 06:27:42
    Temat: Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - tylko nie getinbank ?
    Od: Tom <t...@t...pl>

    jan pisze:
    > Witam
    > jaki bank polecacie do prowadzenia takiego roru ?acznie z kontem intertowym
    > ,
    > bedzie tam zawsze 2 do 4 tys z? na drobne przelewy zap?aty za media itd
    >
    > Pasowala by do tego zwyk?a karta bankomatowa i, jak najmniejsze op?aty
    > a do tego najwa?niejsze zeby milo szybko i fajnie robilo sie przelewy
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?
    szczerze powiedziawszy jeden z najgorszych banków w Polsce.
    Niekompetentni pracownicy, obsługa internetowa w lesie, wszędzie
    problemy. To taka Żabka wśród banków...

    A na dodatek tworzą teraz jakąś sieć placówek partnerskich, gdzie by cię
    w ogóle nie obsłużyli...

    Jeśli chodzi o bank wirtualny to polecam VW Bank direct (największe
    bezpieczeńswo przy niewielkim koszcie) lub mbank...

  • 29. Data: 2008-04-19 15:04:27
    Od: C...@g...com

    On 19 Kwi, 08:27, Tom <t...@t...pl> wrote:
    > jan pisze:> Witam

    > szczerze powiedziawszy jeden z najgorszych banków w Polsce.
    > Niekompetentni pracownicy, obsługa internetowa w lesie,
    Tak z ciekawości zapytam: masz to konto ?
    Bo nie za bardzo wiem dlaczego obsługa netowa jest w lesie i o co Ci
    tu chodzi. Interfejs nie grzeszy wprawdzie jakością (działa dość
    wolno), ale to ma być - z tego co zrozumiałem - konto do przelewów,
    więc w czym niby Getin miały być gorszy od takiego VW tego nie
    rozumiem.

  • 30. Data: 2008-04-20 07:26:02
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "jan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > jaki bank polecacie do prowadzenia takiego roru łacznie z kontem
    > intertowym ,
    > bedzie tam zawsze 2 do 4 tys zł na drobne przelewy zapłaty za media itd
    >
    > Pasowala by do tego zwykła karta bankomatowa i, jak najmniejsze opłaty
    > a do tego najważniejsze zeby milo szybko i fajnie robilo sie przelewy
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

    nie
    skoro nie mBank to tylko:
    Inteligo mam, ale nie wiem jak długo, trwa proces przenoszenia Poleceń
    zapłaty z Inteligo do mBanku i bye, bye, 0,99/mies, bardzo dobre w obsłudze,
    tylko bankomatach PKOBP wypłaty za 0 zł, przelewy 1 zł
    Ing Direct mam, 0zł lub 2 zł jak nie użyjesz karty na min. 100 zł, tez
    dobre, i do tego wpłatomaty, dużo bezpłatnych bankomatów, przelewy 0
    Eurobank mam, jest OK, tylko trzeba miec wpływy na min. 800 lub trzymać
    10000 wtedy 0 zł+1 zł za karte/mies, inaczej 4, dobrze oprocentowane,
    przelewy 0, dużo bnakomatów