  • 11. Data: 2008-04-18 09:43:56
    Temat: Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fu9l5f$n5f$1@inews.gazeta.pl...

    > Eurobank - zona ma i chwali sobie ;)
    >
    > oprocentowanie 5,5% na ROR, przelewy za free , konto za free (wplywy
    > 1 pln - to tez zaleta (ofc swoje darmowe)
    >
    > Jedyna wada to ze sa krotko na rynku i ciezko cos wiecej powiedziec o ich
    > zachowaniu w problematycznych sytuacjach

    to może POLBANK?

  • 12. Data: 2008-04-18 10:00:03
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    tomek wrote:
    > U?ytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisa^(3) w wiadomo?ci

    > to mo?e POLBANK?

    TAK!! Polbank i przelewy przez internet - idealne polaczenie

    PS. Konto w Polbanku bede zakladal w tym tygodniu, ale jedynie jako
    skarbonke.

  • 13. Data: 2008-04-18 10:11:42
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > TAK!! Polbank i przelewy przez internet - idealne polaczenie

    he he he, Polbank i internet to masakra!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-04-18 10:26:17
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    RobertS wrote:

    > he he he, Polbank i internet to masakra!

    No, nie przesadzajmy, czasem udaje sie sprawdzic stan konta ;)

    Polbank jest OK, ale tylko jako marmurek, a nie internetowy. Wtedy
    korzystasz z dostepu do neta tylko do sprawdzania stanu konta - i jest OK

  • 15. Data: 2008-04-18 11:18:52
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Maverick pisze:

    > No, nie przesadzajmy, czasem udaje sie sprawdzic stan konta ;)
    >
    > Polbank jest OK, ale tylko jako marmurek, a nie internetowy. Wtedy
    > korzystasz z dostepu do neta tylko do sprawdzania stanu konta - i jest OK

    Na każdej stronie www Polbanku opisującej produkt czy usługę jest
    zdjęcie dyrektora/kierownika jakoś związanego z tym zakresem
    działalności banku. Na wszystkich stronach tak jest z wyjątkiem
    bankowości elektronicznej. Kiedyś było zdjęcie Roberta Pławiaka, teraz
    znikło. Ciekawe czemu? Ludzie pokazywali go palcem na ulicy i zaczynali
    rechotać?

    Sebastian

  • 16. Data: 2008-04-18 11:32:22
    Od: C...@g...com

    On 17 Kwi, 22:39, "jan" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > jaki bank polecacie do prowadzenia takiego roru ?acznie z kontem intertowym
    > ,
    > bedzie tam zawsze 2 do 4 tys z? na drobne przelewy zap?aty za media itd
    >
    > Pasowala by do tego zwyk?a karta bankomatowa i, jak najmniejsze op?aty
    > a do tego najwa?niejsze zeby milo szybko i fajnie robilo sie przelewy
    > internetowe
    > podoba mi sie getin bank polecacie getin ?

    Wszyscy narzekają na konto netowe w Getin - a mnie tam wszystko działa
    jak trzeba (odpukać i splunąć 3x przez lewe ramię). Więc nie wiem o co
    chodzi z tą tragedyją.
    Pamiętać należy że kartę trzeba dokonać miesięcznie płatności na
    określoną kwotę (chyba100 zł - nie mam karty) żeby być zwolnionym od
    opłat.

  • 17. Data: 2008-04-18 11:57:33
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    a no to w takim razie polbank odpada jezeli
    tam bankowosc netowa leży

    a jak sprawy bankowosci internetowej i obsługi przez internet mają sie w
    eurobanku nie macie wiekszych zastrzeżeń?

  • 18. Data: 2008-04-18 12:36:22
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    tomek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a no to w takim razie polbank odpada jezeli
    > tam bankowosc netowa leży
    >
    > a jak sprawy bankowosci internetowej i obsługi przez internet mają sie w
    > eurobanku nie macie wiekszych zastrzeżeń?

    poczytaj - popisalismy w tym i w sasiednim watku.

  • 19. Data: 2008-04-18 13:50:50
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    RobertS pisze:

    > a BGŻ...no chyba, ze masz blisko do placowki, ale te 2zł za kartę to
    > IMHO sporo

    Kiedyś pytałem o to zakładanie w BGŻ - interlokutor w dyskusji na p.b.b.
    napisał, że karta nie jest obowiązkowa a w ING direct ponoć obowiązkowa
    jest.

    K.

  • 20. Data: 2008-04-18 14:03:38
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 18 Apr 2008 13:57:33 +0200, tomek napisał(a):

    > a no to w takim razie polbank odpada jezeli
    > tam bankowosc netowa leży
    >
    > a jak sprawy bankowosci internetowej i obsługi przez internet mają sie w
    > eurobanku nie macie wiekszych zastrzeżeń?

    Do bankowosci Eurobanku nie mam żadnych zastrzeżeń, no może poza tym, że
    jak przeleję sobie pieniądze na konto w mBanku to dane adresata i nadawcy
    są nie na swoich miejscach - w jednej linijce jest imię, nazwisko i ulica
    :) Ale to takie kosmetyczne zastrzeżenie.

    Wszystko działa jak należy, strona nie jest przeładowana (mówie o obsłudze
    konta przez internet) żadnymi flaszami czy innymi pierdołami. Token w
    komórce jeszcze mnie nie zawiódł. Ogólnie to polecam.

    Nie, nie pracuję w Eurobanku :)