eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakość obsługi w bankach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakość obsługi w bankach
    Date: Wed, 18 Mar 2009 19:49:07 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <gprfn4$jhe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@v...googlegroups.com>
    <gpr9os$q48$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gprc4p$3bf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <0...@p...googlegroups.com>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <c...@d...googlegroups.com>
    <gpre61$t9d$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <3...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 59.161.160.203
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1237402148 20014 59.161.160.203 (18 Mar 2009 18:49:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Mar 2009 18:49:08 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztofbober
    In-Reply-To: <3...@v...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480076
    [ ukryj nagłówki ]

    bradley.st wrote:
    > W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
    > dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
    > bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

    Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam.

    > Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
    > jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

    tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1