eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakosc obslugi w bankach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!o36g2000yqh.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Date: Sat, 21 Mar 2009 16:05:58 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <9...@o...googlegroups.com>
    References: <4...@v...googlegroups.com>
    <gq3qfl$rje$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 67.241.208.57
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1237676759 21496 127.0.0.1 (21 Mar 2009 23:05:59 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Mar 2009 23:05:59 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o36g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=67.241.208.57;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.7)
    Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480389
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
    > element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie
    > musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank
    > Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas
    > trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze
    > stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal),
    > z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas
    > dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci
    > zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch
    > telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich
    > systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo
    > to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata,
    > zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale
    > zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl.
    > Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.

    Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
    z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
    bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1