eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakość obsługi w bankach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakość obsługi w bankach
    Date: Wed, 18 Mar 2009 22:01:13 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <4...@v...googlegroups.com>
    <3...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cqk172.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1237410191 2277 83.31.242.172 (18 Mar 2009
    21:03:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Mar 2009 21:03:11 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:z1TxR+L9j+Ov4LE/RwxXQje3b14=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480095
    [ ukryj nagłówki ]

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    > musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
    > wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    > obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

    Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor"
    itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie
    doradzal w tym samym banku.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1