  • Data: 2009-08-19 20:45:16
    Temat: KK Alior - płatność online - znowu nie działa
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed chwilą znowu sklep nie mógł pobrać płatności z mojej KK Alior.

    "Your credit card could not be verified. Please check details or try a
    different card."

    Sklep to play-asia.com
    Kupowałem tam już BARDZO wiele razy i nigdy problemów nie było (nawet w
    dawnych czasach z eKartą czy też VE Inteligo).

    Myślałem, że to może dlatego, iż jest to karta w systemie MC ale np. MC
    Millennium przeszło za pierwszym razem.

    Wcześniej nie mogłem zapłacić w sklepie w UK (przeszło za drugim razem)
    ale ostatecznie udało się więc do banku nie dzwoniłem. Teraz natomiast
    dostałem już kolejną odmowę (wcześniej dostałem 2 dni temu).

    Czy ktoś ma jeszcze problemy z płatnością KK Alior w zagranicznych
    sklepach wysyłkowych ?

    Muszę powiedzieć, że mocno ogranicza to dla mnie funkcjonalność KK
    ponieważ nie mogą wykorzystać swojej głównej KK w sklepach gdzie
    najczęściej robię zakupy.

    Dodam też, że po raz pierwszy mam takie problemy z KK.

    --
    Mithos