eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citibank - niekompetencja goni niekompetencjęKK Citibank - niekompetencja goni niekompetencję
  • Data: 2006-10-24 17:32:12
    Temat: KK Citibank - niekompetencja goni niekompetencję
    Od: "hugolin" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Z pewnych względów nie mogłem ubiegać się o kartę na podstawie
    dochodów, lecz interesowała mnie możliwość otrzymania jej na
    podstawie salda depozytów.

    Na infolinii dowiedziałem się, że już po miesiącu posiadania
    rachunku (nie powiedzieli jakiego) z saldem powyżej 5.000 zł (na
    rachunku lub na lokatach) dostanę kartę bez ŻADNYCH dodatkowych
    formalności. Założyłem więc CitiKonto, otworzyłem lokaty na
    większą od tej sumę i odczekałem miesiąc.

    Po miesiącu złożyłem wniosek o kartę i... usłyszałem, że dla
    CitiKonta kartę na podstawie salda depozytów wydają dopiero po 3
    miesiącach! Po 1 miesiącu wydają posiadaczom konta CitiOne.
    Przeprosili mnie, obiecali dać mi jakieś upominki i poradzili mi
    przekształcić CitiKonto w CitiOne i po miesiącu złożyć wniosek.
    Tak też zrobiłem i odczekałem kolejny miesiąc.

    Po kolejnym miesiącu złożyłem drugi wniosek. Przyjechał
    przedstawiciel, podpisałem dokumenty i czekałem. I czekałem, i
    czekałem. Zero jakiegokolwiek odzewu. W końcu zadzwoniłem na
    Citiphone, gdzie usłyszałem, że od dwóch tygodni czekają na
    dostarczenie przeze mnie zaświadczenia o dochodach i wniosek jest
    zawieszony wskutek braku tego dokumentu. To już było przegięcie:
    1. Wnioskowałem przecież o kartę na podstawie salda depozytów, a
    nie wynagrodzenia. Po co więc zaświadczenie o dochodach? Jeśli nie
    kwalifikuję się do otrzymania karty kredytowej na tej podstawie, to
    niech wydadzą decyzję odmowną.
    2. Dwa tygodnie czekają na dokument ode mnie, ale nie byli łaskawi
    mnie o tym poinformować i gdybym sam tam nie zadzwonił, nie
    otrzymałbym tej informacji w ogóle.

    Chciałem wyjaśnić to z kimś kto ma wgląd w mój wniosek.
    Konsultantka z Citiphone poleciła mi w tym celu zadzwonić na
    0-801-605-605. Zadzwoniłem. Tam mi odpowiedzieli, że oni takich
    informacji nie mają i niemożliwe jest, żeby odesłano mnie do nich z
    Citiphone, bo to do Citiphone powinienem zadzwonić. Zadzwoniłem z
    powrotem do Citiphone. Tym razem konsultantka ani nie mogła przejrzeć
    szczegółów mojego wniosku, ani skontaktować się z kimś kto go
    rozpatrywał.

    Złożyłem więc reklamację w Citi On-line i ponad dwa tygodnie
    czekałem na odpowiedź. Mimo ponaglenia nie doczekałem się, więc
    przekształciłem lokaty w nieodnawialne i zleciłem przelew do innego
    banku.

    Żenada, strata czasu, ale też ciekawy wniosek i przestroga na
    przyszłość przed brakiem profesjonalizmu ze strony Citibanku. A niby
    tak im zależy na sprzedaży...

    P.S. Obiecanych upominków również nie ujrzałem na oczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1