  • 11. Data: 2008-08-12 11:59:58
    Temat: Re: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wszystko dlatego, że w Polbanku "zapomnieli" mi powiedzieć, że trzeba
    > kartę aktywować przez telefon. Czas oczekiwania na połączenie z ichniejszą
    > infolinią jakieś 5-10min., później zostałem przełączony do obsługi
    > autoryzacji, a tam już czekałem z dobre 20 min. Ale się udało ;-)
    >
    > Innymi słowy: pamiętaj o aktywacji karty.

    a nie było info nt konieczności aktywacji karty na piśmie/liście jaki
    otrzymałeś z banku wraz z kartą?

    ZTCP to każdą kartę trzeba (w taki lub inny sposób) aktywować...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-08-12 13:12:08
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    Hej!

    > a nie było info nt konieczności aktywacji karty na piśmie/liście jaki
    > otrzymałeś z banku wraz z kartą?
    >
    > ZTCP to każdą kartę trzeba (w taki lub inny sposób) aktywować...

    Nic, ani słowa na temat aktywacji w dołączonych kwitach. Kartę odebrałem
    w oddziale i kobitka zapytana przeze mnie czy karta od razu nadaje się
    do użytku, potwierdziła. Więc nie sądziłem, że trzeba ją aktywować.

    --
    Łukasz

  • 13. Data: 2008-08-13 01:50:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message

    > ZTCP to każdą kartę trzeba (w taki lub inny sposób) aktywować...

    Wcale nie. Ostatnio jak przyszla do mnie DC to bylo wyraznie napisane, ze
    karta jest aktywna i mozna jej uzywac :). Trzeba dodac, ze DC dostarcza
    karty kurierem a nie poczta, wiec risk nieco mniejszy.

    MK

  • 14. Data: 2008-08-13 06:46:51
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Lukasz, sq2dyl pisze:

    (...)

> [...]
    > obsługi autoryzacji, a tam już czekałem z dobre 20 min. Ale się udało ;-)
    >
    > Innymi słowy: pamiętaj o aktywacji karty.

    Po wczorajszej rozmowie z Polbank-partyline i potwierdzeniu przez nich,
    że karta jest aktywna udałem się do Polo po kluchy na obiad.

    Przy kasie z dumą wyciągam mojego kolorowego MC, kobitka przeciąga przez
    terminal... hmm... "Czy Pana kartę trzeba autoryzować telefonicznie?"
    $@#%@!!! - "To ja może zapłacę inną kartą, żeby nie robić kolejki..."

    Teraz próbuję dodzownić się do PB.

    --
    Łukasz

  • 15. Data: 2008-08-13 07:06:45
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Lukasz, sq2dyl pisze:
> [...]
    >
    > Przy kasie z dumą wyciągam mojego kolorowego MC, kobitka przeciąga przez
    > terminal... hmm... "Czy Pana kartę trzeba autoryzować telefonicznie?"

    Udało się! Tym razem tłumaczenie infolinii: "Obsługa kart nie aktywowała
    Pana karty w jednym z systemów".

    Jako szybki test zrobiłem kolejną próbę dodania karty do PayPal'a i o
    ile przed dzisiejszą rozmową z PB PP nie chciał dodać karty, to po
    rozmowie kartę łykną.

    Za chwilę lecę do sklepu po bułki ;-)

    --
    Łukasz

  • 16. Data: 2008-08-14 13:27:15
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Lukasz, sq2dyl pisze:

    Hej!

    > Za chwilę lecę do sklepu po bułki ;-)

    Karta sprawdzona - działa. Terminal PolCard, autoryzacja podpisem.

    --
    Łukasz