eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocenaKK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "crc_error" <mail@is_not_available.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Date: Sat, 2 Jun 2007 17:34:56 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.2.101.19
    X-Trace: news.onet.pl 1180798502 25186 212.2.101.19 (2 Jun 2007 15:35:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jun 2007 15:35:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: 77GzTuAYTAA9eoxpvgFoLR909Bsa1BVa
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416638
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    nie tak dawno postanowilem zamowic KK citi. Wypelnilem stosowny formularz
    online, pozniej kontakt z agentem, ktory przyjechal z tym samym formularzem
    i wypelnial to samo recznie, na dodatek pare raze z powodu pomylek. Wniosek
    zatem, ze ten formularz online to chyba tylko dla parady w serwisie
    zamiescili. Pozniej przyslali karta, miala byc Visa, a przyszla oczywiscie
    MasterCard. Pewnie w ich interesie lezy aby klienci brali MC, wiec w d* maja
    co zamowisz i tak wysla Ci MC. Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
    zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale wnerwia
    mnie takie traktowanie klienta. Citi chyba stosuje strategie - wyslac
    agenta, niech zbierze dane, podpis, a potem juz samemu pozaznaczac ptaszkiem
    wszelkie mozliwe opcje nawet o nich nie wspominajac. Na infolinii oczywiscie
    lakoniczna odpowiedz "musial pan zamowic ta usluge".

    Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie. Mimo ze jest ich stosunkowo
    niewiele, to i tak nielatwo znalezc odpowiednia, czesto trzeba klikac metoda
    prob i bledow. Aby miec mozliwosc otrzymywania wyciagow mail-em, nalezy
    zdefiniowac haslo, ktore musi miec male i wielkie litery oraz cyfry - to
    rozumiem, kwestie bezpieczenstwa, no ale zeby wymuszac dokladnie 13
    znakow!!! To juz jest bardzo niewygodne i nawet niebezpieczne. A tak BTW,
    aby zalogowac sie do konta, wystarczy podac 4 cyfrowy pin. Z otwarciem
    wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze oczywiscie
    jest w systemie.

    Zanim przyslali mi karte, chcialem jeszcze przeniesc do nich swoje konto
    osobiste z multibanku, dobrze, ze sie wstrzymalem. Nie wiem co prawda jak
    wyglada obsluga konta osobistego online w citi, ale jesli jest podobne do
    obslugi karty to ja dziekuje.

    Pozdrawiam!
    crc


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1