eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocenaRe: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Date: Sat, 02 Jun 2007 17:51:09 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <f3s3lg$qab$1@node4.news.atman.pl>
    References: <f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline11772.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node4.news.atman.pl 1180799472 26955 85.89.166.249 (2 Jun 2007 15:51:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jun 2007 15:51:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    In-Reply-To: <f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416639
    [ ukryj nagłówki ]

    crc_error napisał(a):
    > Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
    > zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale wnerwia
    > mnie takie traktowanie klienta.
    Jak zakladalem KK citi, to koles ktory bral od nas papierki powiedzial
    nam na wstepie, zeby zaraz po otrzymaniu karty zadzwonic do citi i
    sprawdzic czy 'przypadkiem' nie wlaczyly sie jakies ubezpieczenia
    > Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    > dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie.
    To sie zgadzam. Do tego system nie pokazuje blokad:( Jesli chodzi o
    interfejs uzytkownika, to mbank tutaj wygrywa.
    > Z otwarciem wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze
    oczywiscie
    > jest w systemie.
    A tego nie stwierdzilem - na trzech kompach wszystko dziala ok (firefox)
    A wlasciwie to czemu to wszystko pisales? Te problemy byly juz poruszane
    - o ile Citi jest chwalone za obsluge klienta i reklamacje, o tyle jest
    malo kto wypowiada sie pochlebnmie na temat ich systemu internetowego (a
    i kwestia 'omylkowo' wlaczonych ubezpieczen tez byl poruszany)
    --
    badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1